مشکلی برای تامین نهاده های دامی در خراسان شمالی وجود ندارد

مشکلی برای تامین نهاده های دامی در خراسان شمالی وجود ندارد
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی در استان به میزان کافی انجام شده است و مشکلی در تأمین این نهاده‌ها وجود ندارد.
علی‌محمد احمدیان اظهار کرد: هم اکنون دامداران و نیز مرغداران استان به هر میزان که درخواست کنند می توانند نهاده های مورد نیاز برای دام خود را دریافت کنند.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی تصریح کرد: امسال تاکنون 10 هزار تن جو ارزان قیمت میان متقاضیان توزیع شده و ذرت و سویا نیز به میزن کافی در خراسان شمالی ذخیره شده است.
احمدیان در باره قیمت نهاده ها نیز گفت: قیمت نهاده های دامی امسال تغییری نداشته و با قیمت سال گذشته عرضه می شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در باره حمایت های این شرکت از دامداران اظهار کرد: این شرکت در زمانی که عرضه بیش از تقاضا باشد دام مازاد دامدار را بالا تر از قیمت بازار خریداری می کند و هم اکنون نیز دامداران می توانند دام مازاد خود را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به این شرکت بفروشند.
به گزارش تسنیم ، دامدارن خراسان شمالی معتقدند قیمت دام زنده در این استان در مقایسه با سال گذشته به طور محسوسی کاهش داشته و این امر سبب گلایه این تولیدکنندگان شده است.
دامداران از کاهش قیمت تولیدات خود و نیز افزایش قیمت نهاده های مورد نیاز دام گلایه مندند. البته در این فصل که میزان عرضه بیش از تقاضا است، بازار کشش خود را از دست داده و قیمت دام زنده کاهش می یابد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com