مشکل کمبود شیر پاستوریزه در گلستان نداریم

مشکل کمبود شیر پاستوریزه در گلستان نداریم
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان گفت: در ماه رمضان امسال در استان با مشکل کمبود شیر پاستوریزه مواجه نبوده‎ایم.
علی‎اکبر سوخت‎سرایی در هشتمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان گلستان با اشاره به وضعیت ثبات قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان سالجاری در استان گلستان، پایداری و ثبات قیمت‎ها را محصول تدابیر درست و کارشناسانه کمیسیون تنظیم بازار استان دانست و گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در این کمیسیون چه برای مصرف‎کننده و چه برای تولیدکننده اندیشیده شد، در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال‎های گذشته قیمت کالاهای اساسی و اقلام پرمصرف ثبات بیشتری داشته است.
وی تشکیل نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی طرح ضیافت و برگزاری فروشگاه‎های فوق‎العاده فروش را از جمله اقدامات موثر در ثبات بازار در ماه مبارک رمضان سالجاری دانست.
سوخت‎سرایی همچنین ضمن تشکر از شرکت پگاه گلستان، وضعیت توزیع شیر پاستوریزه در ماه رمضان در سطح استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه به همت این شرکت در ماه رمضان امسال در استان با مشکل کمبود شیر پاستوریزه مواجه نبوده‎ایم.
معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان در خصوص بازرسی‎هایی که از بازار صورت می‎گیرد، گفت: اقداماتی که در بازرسی‎ها صورت می‎گیرد، باید سبب رضایتمندی مردم شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز گفت: در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم همچون گوشت مرغ، برنج، روغن و شکر روند عمومی تثبیت قیمت‎ها ادامه دارد.
ید‎الله وفایی همچنین در بحث شیر و فرآورده‎های لبنی اظهار داشت: با توجه به افزایش 40 درصدی توزیع شیر پاستوریزه بالشتکی در سطح استان تا حدود بسیار زیادی مشکل کمبود شیر پاستوریزه در جامعه حل شده است.
وی با ابراز نگرانی از توزیع شیر خام و فله‎ای در سطح جامعه گفت: متاسفانه توزیع شیر خام و فله‎ای و سایر فرآورده‎های لبنی غیراستاندارد در سطح استان گسترش یافته که با توجه به اینکه این فرآورده‎ها غیربهداشتی هستند، سلامت جامعه را تهدید می‎کنند و لازم است در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com