مشکل حمل‌ونقل دان مرغ حل نشد

مشکل حمل‌ونقل دان مرغ حل نشد
رئیس هیات مدیره انجمن مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه نامه به رئیس جمهور برای حل مشکل تامین نهاده ها بی نتیجه مانده است،گفت:مرغداران، کامیون داران و باربری ها با هم دچار چالش شده‌اند.
ناصر نبی پور  با بیان اینکه مشکل حمل و نقل نهاده های دامی هنوز برطرف نشده است، اظهارداشت: حمل و نقل دان به سختی انجام می شود، کالا در بنادر زیاد است اما به دلیل اختلالات ایجاد شده در حمل و نقل، بارها به سختی جا به جا می‌شود.  
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام مقداری دان در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهد، افزود: از بنادر هم دان کم و بیش می آید اما میزان آن ناچیز است.  
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اضافه کرد: موضوع اینجاست که دولت مساله کرایه کامیون داران را حل نکرده و در حال حاضر این مشکل بین مرغدار، کامیون دار وباربری ها نمود یافته است در حالی که دولت باید آن را حل می کرد.  
نبی پور با بیان اینکه قبلا برای حمل ۱۵ تن نهاده حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان از مرغداران هزینه اخذ می شد، گفت: هم اکنون این مبلغ بیش از ۲ برابر شده و به بیش از ۴ میلیون تومان رسیده است.  
وی درباره نامه ای که مرغداران در این زمینه به رئیس جمهور نوشته و خواستار حل سریع مشکلات ایجاد شده برای تامین دان مرغ ها شده بودند، گفت: فعلا که نتیجه ای حاصل نشده و جوابی نگرفته ایم.
نبی پور میانگین قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ را درب مرغداری بین ۷۵۰۰ تا ۷۶۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت این کالا به دلیل اربعین مقداری افزایش داشته است.
هفته گذشته تعدادی از تشکل‌های بخش طیور کشور با ارسال نامه‌ای به  رئیس جمهور با اشاره به مشکلات تامین خوراک دام درباره قطع احتمالی تولید مرغ و تخم مرغ در آینده نزدیک هشدار دادند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com