مشکل ترخیص نهاده‌ها حل نشد!

مشکل ترخیص نهاده‌ها حل نشد!
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هنوز مشکل ترخیص بخشی از نهاده‌ها حل نشده گفت: شنبه آینده قرار است جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، رئیس کل بانک مرکزی و بنده برای حل این مشکل برگزار می‌شود.
محمود حجتی در مورد ترخیص نهاده‌هایی که در گمرک به دلیل مسائل ارزی ترخیص نشده بود، اظهار داشت: هنوز بخشی از این نهاده‌ها از گمرک ترخیص نشده و به دلیل برخی مشکلات در گمرک باقی مانده است اما در حال حاضر قرار است جلسه‌ای روز شنبه به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور در این زمینه برگزار شود.
وی ادامه داد: در این جلسه وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صنعت معدن و تجارت و همچنین بنده حضور داریم تا این مسئله حل شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل عدم ترخیص بخشی از نهاده‌ها به بانک مرکزی مربوط می‌شود گفت: این مسئله به تمامی اعضایی که در این جلسه حضور دارند مربوط می‌شود و این جلسه در عصر روز شنبه برگزار خواهد شد.

 
نظرات شما
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۰۶/۱۶

    جناب آقای رییس اصلاعجله نکنید همینطور به جلسات خود برسید مشکلی نیست آخه جدیدا مرغا با درک عمیق مشکلات از خوردن دان امتناع میورزند پس جلسات متععد بی نتیجه شما مشکلی را ایجاد نمیکند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com