مرغداران سیل زده خسارت خود را دریافت کردند

مرغداران سیل زده خسارت خود را دریافت کردند
مرغداران خسارت دیده از سیل اخیر کشور، در کمترین زمان ممکن خسارت خود را دریافت کردند.
در یک اقدام سریع، بی نظیر و قابل تقدیر از سوی صندوق بیمه کشاورزی، مرغداران آسیب دیده در سیل اخیر، مبلغ خسارات خود را به صورت کامل دریافت نمودند تا روند تولیدی خود را سریعا آغاز نمایند.
بنا به گزارش های رسیده و پیگیری خبرنگار ITPNews، اکثریت واحدهای مادر و تولیدکنندگان مرغ گوشتی که حساب های آنها مشخص شده بود و روند بررسی خسارات وارده شفاف و روشن بوده و پرونده آنها هیچگونه مشکلی نداشته است، توانسته اند در کمترین زمان ممکن خسارت های وارد شده با فارم پرورشی خود را دریافت نمایند.
با توجه به روند مناسب و اقدامات سریعی که از سوی صندوق بیمه کشاورزی مشاهده می گردد، پیش بینی میشود سایر مرغدارانی که تاکنون موفق به دریافت مبالغ خود نشده اند، به زودی خسارت های خود را دریافت نمایند.

جا دارد از آقای مهندس حسن نژاد - قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی - که بدون حضور در مقابل دوربین ها، بدون پخش کردن ویدئو های حمایتی به مرغداران در صفحات مجازی، زمان را از دست نداده و با کمترین حاشیه های خبری و در اسرع وقت اقدام به حمایت واقعی از تولیدکنندگان آسیب دیده این بخش نموده اند، تشکر و قدردانی نموده و امیدواریم باقی پرونده های آسیب دیدگان نیز هرچه سریع تر با امیدبخشی این صندوق تعیین تکلیف شده و تولیدکنندگان هر چه سریعتر به چرخه تولید کشور بازگردند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com