مرغ ۴۷۰۰ تومان شد؛ مردم در حق مرغداران دعا کنند

مرغ ۴۷۰۰ تومان شد؛ مردم در حق مرغداران دعا کنند
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در سطح شهر تا ۴ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش یافته است و مرغدارن هرکیلوگرم از این محصول را با ۷۰۰ تومان ضرر به فروش می فروشند گفت: مرغداران ورشکسته شدند، مردم دعا کنند.
محمد یوسفی اظهار کرد: قیمت مرغ  دوباره در بازار به شدت کاهش یافته است به طوری که مرغداران در فروش هر کیلوگرم مرغ 700 تومان ضرر می‌کنند.
وی افزود:  قیمت مرغ در بازار  بهمن که به صورت عمده خرید و فروش می شود، 4 هزار و 200 تا 4 هزار و 700 تومان، در میادن میوه و تره بارو 4 هزار و 750 و در سطح شهر 4 هزار و 700 تا 4 هزار و 900 است.
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: البته در مواردی مشاهده می‌شود که قیمت این محصولات در سطح شهر از ارقام یاد شده بیشتر به فروش می‌رسد که این امر به انصاف فروشندگان ارتباط دارد و ربطی به تولید کننده ندارد.
وی خاطر نشان کرد: مرغ زنده نیز در حالی 3 هزار و 300 تومان به فروش می رسد که این محصول برای تولید کنندگان بدون در نظر گرفتن سود 4 هزار تومان است و تولید کنندگان 700 تومان در فروش این محصول ضرر می کنند.
یوسفی در ارتباط با خرید تضمیمنی مرغ، تصریح کرد:  قیمت خرید تضمینی این محصول 6 هزار و 500 تا 6 هزار و 700 تومان است اما به دلیل اینکه برخی مرغداران شرایط تحویل این مرغ را به شرکت پشتیبانی امور دام ندارند، محصول خود را به دولت نمی فروشند.
وی افزود: مرغداران برای فروش مرغ به این شرکت باید مرغ را به صورت بسته بندی سایز ارائه دهند که این اوامر باعث خودداری برخی از آنها می‌شود.
یوسفی اظهار کرد: عرضه مرغ‌های شرکت پشتیبانی امور دام به قیمت بسیار ارزان در بازار مصرف ، باعث افت قیمت این محصول  و ضرر تولید کنندگان می‌شود.
وی درباره وضعیت صادرات مرغ گفت: صادرات مرغ نیز کم است و نمی تواند تاثیری بر تنظیم بازار این محصول در کشور داشته باشد.
یوسفی گفت: تا مرغ به قیمت واقعی خود می رسد (افزایش می‌باید) جلو صادرات آن گرفته می شود که این امر باعث از دست رفتن و کاهش بازارهای صادراتی شده است.
این مقام مسئول در بخش مرغداری کشور گفت: مرغداران وضعیت مناسبی ندارند و ورشکسته شده اند، از مردم می خواهیم که برای ما دعا کنند.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار کاشانی گفت : ۹۴/۱۰/۱۹

    واقعا خسته نباشی، واقعا، آبرو دیگه واسمون نذاشته، خوب یه کاری بکن، نگو مردم دعا کنن

    پاسخ...
  •  

    محمد از ساری گفت : ۹۴/۱۰/۱۹

    مردم بیاید برای مرغداران دعا کنید وضع مرغداران بدتر از مردم عراق و سوریه شده

    پاسخ...
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۱۰/۲۰

    اگر مردم قرار دعا کنند پس تو و امثال تو در اتحادیه ها و دولت چه ............. هستند و چرا پول و حقوق مفت می گیرید و کاربردی ندارید. ول کنید تا مردم تکلیف شان روشن باشه بدانند که اینجا کسی نیست و شهر بی دروازه است.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار آملی گفت : ۹۴/۱۰/۲۰

    من تازه بعد از اون برنامه تلوزیونی که آقای یوسفی رو دیدم فهمیدم که کار ازین بدتر نشده باید خدا رو شکر کرد، آخه اون چطور میتونه از حقوق مرغدارا دفاع کنه ؟!!!!!!!!!

    پاسخ...
  •  

    ترکاشوند گفت : ۹۴/۱۰/۲۰

    آقایون خوبه اینقدر شهامت داشته باشند اگر در پست و مقامی کارآیی ندارید خیلی مردونه کنار بکشند تا یه خاکی به سرمون بکنیم مگه مردم از مرغ ارزون بدشون میاد که برا گرونیش دعا کنند عقل خوبه والله

    پاسخ...
  •  

    یک مرغدار گفت : ۹۴/۱۰/۲۱

    برادر چرا تقصیر را گردن دیگران می اندازی وقتی بی رویه وبیش از اندازه جوجه می ریزیم وهنوز عرق کارگر خشک نشده دو باره جوجه میریزیم بایدهم مرغ را زیر قیمت تمام شده بیفروشیم مقصر خود ما هستیم

    پاسخ...
  •  

    n گفت : ۹۴/۱۰/۲۱

    مرغدار به دولت بگید به فکر مرغدارا هم باش هر چقدر جیبتونو پر کردید دیگه بسه کمی هم به فکر جیب ما باشید

    پاسخ...
  •  

    مرغدار املی گفت : ۹۴/۱۰/۲۱

    به نظر من بهتره مردم دعا کنن مسْولین بی خرد و بی خاصیت از راس کار برن کنار تا همه چیز درست بشه.بخدا همه ی مشکل خود همین اقایونن.شما برید کنار خدا وکیلی همه چی درست میشه.

    پاسخ...
  •  

    مرغداری ازکرمانشاه گفت : ۹۴/۱۰/۲۱

    مردم نمیان دعاکنن چیزی گران بشه شماها خودتون را درست کنید خجالت بکشیدازکردارتون

    پاسخ...
  •  

    بهنام گفت : ۹۴/۱۰/۲۷

    در امریکا، اداره غلات کشور گندم را از کشاورز به قیمت مصوب می خرد و صادر می کند و حاضره محصول خریداری شده را توی دریا بریزه ولی به کشاورز نمی گه تولید نکنید اما در ایران نه تنها قدم مثبتی بر نمی دارند، بلکه مسئولین به تولید کننده می گوید تولید نکنید.
    علتش عدم آگاهی و تخصص و همچنین بی تفاوتی مسئولین از مسئولیتی است که بعهده دارند می باشد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com