مرغ گوشتی بزودی به صورت بسته بندی در تهران توزیع خواهد شد

مرغ گوشتی بزودی به صورت بسته بندی در تهران توزیع خواهد شد
معاون استاندار و فرماندار تهران، گفت: بزودی طرح توزیع مرغ گوشتی به صورت بسته بندی در تهران اجرا خواهد شد.
محسن نایبی در جلسه هماهنگی اجرای طرح بسته بندی مرغ تازه در شهرستان تهران که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزار شد؛ با بیان اینکه عرضه گوشت مرغ در تهران هم اکنون به صورت غیر استاندارد و خارج از بسته بندی مناسب صورت می‌گیرد، گفت: مرغ گوشتی بزودی به صورت بسته بندی در تهران توزیع خواهد شد.
وی تقویت کنترل و نظارت بر مراکز فرآوری، حمل و نقل و توزیع گوشت مرغ، حفظ کیفیت، بهداشت و ماندگاری محصول، امکان پیگیری شکایات مصرف کنندگان، جلوگیری از آلودگی ثانویه و مسمومیت‌های غذایی را از جمله مزایای مهم اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: پس از پایان کامل طرح عرضه مرغ تازه به صورت بسته بندی، تشدید نظارت به کیفیت مرغ عرضه شده را به اجرا در خواهیم آورد ودر این راستا مساعدت وهمکاری همه شهروندان را خواستاریم.
فرماندار تهران همکاری همه جانبه مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، سازمان میادین میوه و تره بار، اصناف، کشتارگاه‌ها، مراکز عرضه، ادارات بازرگانی و واحدهای تابعه بهداشت و درمان و مردم تهران را در اجرای به موقع و دقیق طرح، بسیار موثر دانست و از رسانه‌ها خواست تا در اطلاع رسانی و تقویت فرهنگ سازی مصرف مرغ بسته بندی شده مسئولان اجرایی را کمک نمایند.
در ادامه این جلسه شرایط استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های متولی در اجرای طرح بسته بندی مرغ کشتار روز مورد بررسی قرارگرفت و مقرر شد که مصوبات جلسه به سرعت اجرا شود.
در پایان این جلسه نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های دعوت شده به این جلسه جزئیات اقدامات و توانمندی خود را در راستای اجرای هرچه بهتر طرح بسته بندی مرغ کشتار روز بیان و برای انجام این طرح اعلام آمادگی کردند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com