مرغ و تخم‌مرغ ایرانی دوباره راهی بازار عراق شدند

مرغ و تخم‌مرغ ایرانی دوباره راهی بازار عراق شدند
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم‌گذار ایران گفت: از روز پنج‌شنبه مرز عراق بر روی محموله‌های صادراتی ایران گشوده شده و از امروز ،شنبه صادرات تخم‌مرغ و مرغ به این کشور آغاز شده است.
سید فرزاد طلاکش با بیان اینکه روز پنج‌شنبه گذشته نخست وزیری عراق به گمرکات این کشور اعلام کرده واردات تخم‌مرغ و مرغ از ایران بلامانع است، اظهارداشت: بنابراین از روز پنج‌شنبه مرز عراق بر روی محموله‌های صادراتی ایران گشوده شده و از امروز، شنبه صادرات تخم‌مرغ و مرغ به این کشور آغاز شده است.
وی اضافه کرد: این اقدام در پی پیگیری‌های گسترده‌ای که هفته گذشته وزارت جهادکشاورزی، تشکل‌ها و سایر دستگاه‌های مربوطه انجام دادند، رخ داد.
طلاکش درباره دلایل برگشت محموله‌های قبلی از مرز کشور عراق گفت: دلیل این موضوع، اقدام سرخود صادرکنندگان بوده که محصولات خود را به امید آنکه بتوانند به عراق ببرند، به مرز ایران برده بودند که در نهایت نیز موفق به تحقق خواسته خود نشدند، ضمن اینکه تعداد این محموله‌های صادراتی بسیار محدود بوده است. 
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار 0916 گفت : ۹۴/۰۵/۳۱

    در همه جای کشور مرغ از کیلویی 4300پایینتر نیامده ،اما در خوزستان باحضور آقای ( ! ) مرغ هنوز 3900تومان خریداری میشه ،جالب اینه که مرغ کشته رو در بازار 6900تا 7300معامله میکنن ،افرین به این مدیریت ، جایزه نوبل امسال تقدیم مدیریت استان که چه (!)

    پاسخ...
  •  

    مرغدار 0916 گفت : ۹۴/۰۵/۳۱

    آقای (!) یکی از سرمایه دارانه که دوتا کشتارگاه داره و با زورگویی حق تعیین قیمت مرغ رو از دیگران گرفته ،،یه روز تو دفترش نشسته بودیم واسه قیمت دادن وخرید مرغ. از دوربینهای داخل دفترش یه نگاه به فروشگاه مرغش کرد و اول صبح دید مشتری نداره ، گفت امروز بازار لنگه نرخ امروز صدتومان کاهش پیدا کرد یه خنده ایی کردیم و گفتیم عجب تعیین قیمتی ،،،واسه مسئولین خوزستانی متاسفیم که سر تو .......کردن و از هیچ خبر ندارن ،، حضار itp.news_دوستان عزیز شما به گوش دیگران برسونیدتمنا دارم این بزرگی رو انجام بدید،

    پاسخ...
  •  

    حامد امیری گفت : ۹۴/۰۶/۰۲

    دوباره قیمت تخم مرغ میره بالا بیچاره مردم

    پاسخ...
  •  

    دراوی پور گفت : ۹۴/۰۶/۰۳

    جناب itp,ترس رو رها کن ،، توداین دولت میلیاردی اختلاص میشه ،اونوقته که واسه یه اسم لرزت گرفته ،، فامیل منو پشت اون نوشته بزار تا بدونی منم نمیترسم ،،دراوی پور

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com