مرغ منجمد با نرخ مصوب در بازار گیلان موجود است

مرغ منجمد با نرخ مصوب در بازار گیلان موجود است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی گیلان، رمضان کامران‌پی اظهار داشت: طرح نظارتی تنظیم بازار نوروز 89 که از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود تا 20 فرورودین سال جاری ادامه داشته و کالاهای ضروری مردم نیز در بازار با قیمت کنترل شده توزیع و نظارت می‌شود.
وی ادامه داد: برای نوروز سال جاری یک‌هزار و 900 تن میوه در انبارها و سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده بود، که یک‌هزار و 300 تن آن به بازار عرضه شده و 600 تن هنوز در انبارها موجود است.
کامران‌پی با بیان اینکه قیمت سیب و پرتقال در حال حاضر در بازار متعال است، تصریح کرد: در صورت تقاضای شهرستان‌ها این میزان میوه باقیمانده نیز به آنها عرضه می‌شود.
معاون توسعه داخلی سازمان بازرگانی گیلان افزود: ذخیره‌سازی میوه برای نوروز 89 نسبت به سال 88 با بیش از 100 درصد افزایش همراه بوده، ضمن اینکه در نوروز امسال توانستیم از 25 اسفند 88 تا 15 فروردین به مدت 20 روز توزیع میوه با کیفیت مناسب را در جایگاه‌های عرضه تمام استان داشته باشیم که سبب کاهش و تثبیت قیمت در بازار شد.
وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد به میزان کافی در بازار وجود دارد، خاطرنشان کرد: در ایام عید برای حمایت از تولیدکنندگان بیشتر مرغ گرم به بازار عرضه شد و همچنان با قیمت هر کیلو 2 هزار و 950 تومان در بازار موجود است.
کامران‌پی با تاکید براینکه برای هدفمندسازی یارانه‌ها تلاش می‌شود یارانه کمتری به کالاها داده شود، گفت: برای حمایت از بخش خصوصی همگام با سیاست‌های دولت باید طوری برنامه‌ریزی شود تا مواقعی که کالایی ارزان است، مازاد نیاز بازار ذخیره‌سازی‌ها توسط امکانات بخش خصوصی صورت گیرد و در شرایط مورد نیاز از آن استفاده شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com