مرغ زمستان افزایش قیمت ندارد

مرغ زمستان افزایش قیمت ندارد
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: با توجه به افزایش ۷ درصدی تولید مرغ در استان تهران قیمت گوشت و مرغ در زمستان افزایش نمی‌یابد.
نعمت‌الله ترکی در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران درجمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه، گفت: در این جلسه نرخ کالاها و اقلام اساسی در استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و براساس گزارش واصله از دستگاه‌های اجرایی استان قیمت‌های کالاها در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ افزایشی نداشته است.
وی افزود: مقرر شده بود در اواخر سال ۹۱ براساس مصوبه‌ای قیمت لبنیات ۱۵ درصد افزایش یابد که این افزایش قیمت، آبان‌ماه اتفاق افتاد و قیمت‌های جدید لبنیات نیز براساس مصوبه ستاد مرکزی و سازمان حمایت بوده است.
ترکی درباره قیمت اقلام پرمصرف در استان تهران نیز گفت: با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفت در اقلام پرمصرف همچون گوشت قرمز و گوشت مرغ نسبت به سال گذشته دراین ماه افزایش قیمتی نداشتیم، ضمن آنکه در حال حاضر با توجه به آمار و ارقام داده شده در تولید و ذخیره‌سازی گوشت مرغ اقدامات خوبی صورت گرفته است.
به گفته معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، براساس آمار و ارقامی که هر هفته از حوزه جهاد کشاورزی اعلام می‌شود تولید مرغ ۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و در زمستان امسال افزایش قیمت گوشت و مرغ را نخواهیم داشت.
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به قیمت میوه و مرکبات در استان تهران به خبرنگاران گفت: در سنوات گذشته ظرفیت نگه‌داری و ذخیره‌سازی میوه و مرکبات ۱۲ هزار تن بوده است که امسال به ۱۲۰ هزار تن افزایش یافته است.
ترکی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تدابیر اتخاذ شده برای خشکبار شب عید اظهارکرد: جلساتی با تولید‌کنندگان پسته داشته‌ایم و مقرر شده است تا براساس میزان مصرف پسته در داخل کشور ذخیره‌سازی داشته باشیم و مابقی صادر شود.

 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گوشتی گفت : ۹۲/۰۸/۳۰

    اقای ترکی معاون استاندار تهران.
    با نهایت تاسف از بی اطلاعاتی شما از نحوه قیمت گذاری باید عرض کنم لطفا مطالب زیر را با دقت بخوانید.
    1)فرمودید در اواخر سال 91 میبایست 15% افزایش قیمت صورت میگرفته که تا ابان به تاخیر افتاده است.
    2) اقای محترم در مهر ماه 92 تصویب شد که ارز 1260 هز نهاذه ها قطع شود وارز مبادلاتی جایگزین شود یعنی 245000ریال قیمت نهاده ما دو برابر شد چطور شمامیگویید در بررسیها متوجه شدید افزایش قیمت نیاز ندارد؟؟
    به حال تولید کننده باید افسوس خورد تا شما برایشان تصمبم میگیرید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com