مرغ در بازار ایلام پیدا نمی شود

مرغ در بازار ایلام پیدا نمی شود
در حالی که قیمت مرغ در استان ایلام پایین آمده است ولی هم اکنون مرغی در بازار پیدا نمی شود که با قیمت پایین به دست مردم برسد.
به گزارش خبرنگار مهر، استان ایلام با پیشینه تاریخی خود همواره به عنوان یک قطب در صنعت دامپروری کشور مطرح بوده و رویکرد دولت در خصوص تخصیص اعتبارات ویژه جهت توسعه این صنعت در استان گواه این ادعا است.
به نحوی که در حال حاضر بیش از 550 واحد صنعتی مرغداری و تعداد زیادی واحد صنعتی، نیمه صنعتی و بومی گاوداری، مراکز پرورش ماهی، زنبور عسل و ... در این استان فعال است.
همچنین تأسیس کشتارگاه های صنعتی و مراکز تولید خوراک دام با ظرفیت های ویژه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه دلالت بر تلاش در خصوص توسعه صنعت دامپروری در استان ایلام دارد.
اما طی چند ماه گذشته بالا و پایین آمدن قیمت مرغ باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است.
در حال حاضر بعد از افزایش بی رویه قیمت مرغ حتی تا هفت هزار تومان، با اجرای سیاستهای مختلف قیمت کرغ به کیلویی چهار هزار و 800 تومان رسید اما در حال حاضر مرغ در بازار نیست.
به نظر می رسد تولید کنندگان و توزیع کنندگان نسبت افزایش هزینه خود خواستار افزایش قیمت هستتند و با شرایط محدود در حال حاضر مرغ تولید می کنند.
از طرف دیگر دستگاه های اجرایی حاضر به افزایش قیمت مرغ نیستند و ضربه نهایی را مردم می خوردند چراکه برای تهیه مایحتاج خود به مشکل بر خورده اند.
باید مسئولان با اجرای سیاستهای حمایتی پایدار از تولید کننده نسبت به حل این مشکل اقدام کند.
در حال حاضر به صورت محدود در نقاط مختلف استان ایلام مرغ تولید می شود و در نقاطی هم اصلا مرغ وجود ندارد.
 
نظرات شما
  •  

    علی اکبر گفت : ۹۱/۰۴/۱۱

    کرمانم مرغ نایاب شده مغازه های مرغ فروشی همه خالین

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com