مرحله دوم بسته بندی گوشت مرغ

مرحله دوم بسته بندی گوشت مرغ
مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی گفت: در حال حاضر به دلیل تقاضای مصرف کنندگان برای خرید گوشت مرغ به صورت قطعه بندی شده، بسته های مرغ در مغازه ها در حضور مشتری باز و توسط مغازه داران قطعه بندی می شود که برای بهداشت بیشتر در مرحله بعدی مرغ قطعه بندی شده هم در کنار بسته کامل مرغ در سطح مغازه ها عرضه خواهد شد.
هادی تبرایی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی گوشت مرغ در استان تهران به صورت بسته بندی در مغازه های سطح شهر و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.
وی افزود: با توجه به این که تقاضای مصرف کنندگان برای خرید گوشت مرغ به صورت قطعه بندی زیاد است، مرغ بسته بندی شده کامل در مغازه ها در حضور مشتری باز و توسط مغازه داران قطعه بندی و خرد می شود.
تبرایی تصریح کرد: به دلیل درخواست متقاضایان برای خرد و قطعه بندی کردن گوشت مرغ، دامپزشکی با این موضوع در مرحله اول موافقت کرده است اما به دلیل این که خرد کردن گوشت مرغ در مغازه ها باعث جذب آلودگی این محصول پروتئینی می شود، در مرحله بعد قطعه بندی گوشت مرغ در مغازه های سطح شهر ممنوع خواهد شد.
مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی افزود: این طرح علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی که در یک مرکز تحت نظارت سازمان دامپزشکی قابل تضمین است، از آلوده شدن محیط زیست نیز جلوگیری می کند.
تبرایی گفت: در حال حاضر گوشت مرغ قطعه بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود، که توصیه می گردد مصرف کنندگان مرغ قطعه بندی شده را برای بهداشت بیشتر این محصول، از فروشگاه های زنجیره ای خریداری کنند.
وی تاکید کرد: مصرف کنندگان فقط گوشت مرغ بسته بندی شده را از مغازه ها خریداری کنند و در صورت تقاضا این بسته در حضور خودشان برای خرد و قطعه شدن بازگشایی شود و از خریدن مرغ های بدون بسته بندی خودداری کنند.
تبرایی خواستار شد: مصرف کنندگان در سطح شهر در صورت مشاهده عرضه گوشت مرغ بدون بسته بندی، موارد تخلف را جهت پیگیری به دامپزشکی اطلاع دهند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com