مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام برکنار شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام برکنار شد
به دستور غضنفری، صدراله دولت از مدیرعاملی شرکت پشتیبانی امور دام برکنار شد.
به گزارش فارس، مهدی غضنفری وزیر صنعت ،معدن و تجارت در حکم جدیدی "مصیب محمدیان شمالی" را به عنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت پشتبانی امور دام کشور منصوب کرد.
پیش از این صدراله دولت مدیرعاملی این شرکت را برعهده داشت.
مصیب محمدیان شمالی ،قبل از این حکم، مدیر کل امور استانهای وزارت صنعت ،معدن و تجارت بود.
درپی بروز گرانی‌های اخیر، انتقادهایی از مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام به ویژه از سوی وزارت جهاد کشاورزی مطرح شده بود.
 
نظرات شما
  •  

    I.T.P گفت : ۹۱/۰۳/۱۹

    خب این کار شاید کمی از تنفر مرغداران از صنعت مرغداری کم کنه اما به راستی مقصر اصلی کیست؟ آیا آقای صدر یک قربانی بود ؟ آیا آقای صدر تاوان مدیریت اشتباه همیشگی خود یعنی سکوت و بی اهمیتی در مقابل انتقادات را می دهد ؟

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۱/۰۳/۱۹

    حقش بود حقش بود حقش بود هی

    پاسخ...
  •  

    آشتی گفت : ۹۱/۰۳/۱۹

    مطمین باشید که باعوض کردن مدیران مشگل حل نمی شود چون این مشگل ریشه دارد تا این ریشه سیراب نشود ویا خشک نشود وضع به همین حال می باشد

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۱/۰۳/۲۰

    این عمل باید خیلی وقت پیش رخ میداد ، ولی امیدوارم انتصاب جدید بتواند با اقتدار و اصلح عمل نماید .
    تعادل در عمل یکی از خصوصیات مهم یک مدیراست که باید نفع همه جوانب را درنظر بگیرد . تولید کننده بدبخت چه گناهی کرده که هم باید تولید کند ، هم باید فشار را تحمل کند در حقیقت دست و پایش را می بندند و با زور میگویند بدو !!!
    منتصب جدید باید به فکر نهاده ها باشد با بهترین قیمت که برای تولید کننده صرف کند و بعد هم باید بفکر تولید بدست آمده باشد . مهمترین وظیفه مدیرعامل منتصب این است که دپارتمان تشخیص کیفیت تشکیل دهد تا با توجه به درنظرگرفتن مسیر هموار برای تولیدکننده ، در عوض تولیدش تحت گواهینامه های خاص مورد بررسی قرار گیرد تا تولیدی را که از وی ذخیره سازی میکنند مورد تائید تمام و کمال باشد . البته شاید مطالب فوق که بنده عرض کردم داستانی بیش نباشد و همانند قصه های رویائی فقط در نوشتار مدفون گردد . واسلام

    پاسخ...
  •  

    دکتراحمدظهیرنیا گفت : ۹۱/۰۳/۲۰

    ایشان نه قربانی است ونه تاوان مدیزیت اشتباهش رامیدهدایشان انسانی (!) میباشد ایشان به نظراینجانب صلاحیت اشغال آن پست رانداشته وبه ناحق به آن میزمنصوب شده بودزیراکه مبنای حکومت جمهوری اسلامی براصل صداقت وپاکی وراست گوئی استواراست که نامبرده متاسفانه (!) لذاجادارداین برکناری رابه جامعه صنعت مرغداری ووزیرمحترم صنعت ومعدن وتجارت تبریک وتهنیت عرض نمایم(!)

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۱/۰۳/۲۰

    سلام خب الحمدلله، بالاخره به خاطر دروغهای گفته شده آقای صدر در خصوص پر بودن انبارهای پشتیبانی از نهاده های دامی و حمایت ویژه ایشان از تولید در بخش کشاورزی و ... به خاطر خستگی فراوان نیاز به استراحت داشتند

    پاسخ...
  •  

    دکتر فرید گفت : ۹۱/۰۳/۲۰

    بر کناری آقای دولت اتفاق میمونی است که اگرچه دیر ولی بالاخره انجام شد به جناب محمدیان در سمت جدیدشان آرزوی موفقیت داریم فقط بعنوان یک همکار خدمت جناب محمدیان عرض میکنم که مافیای واردات نهاده های دامی و گروه واردکنندگان گوشت همچنان درصدد نفوذ به مدیریت جدید بوده و در اتاقهای شرکت پشتیبانی همچنان حضور دارند،پس بهتر است اولا در انتخاب اهرمهای اجرایی و معاونین دقت شود و ثانیا در مواردی که شرکت پشتیبانی در سالهای اخیر خارج از اساسنامه وارد شده و متاسفانه نتایج زیانباری هم حاصل نموده خارج شود تا دوباره اتفاقات اخیر در صنعت گوشت کشور را شاهد نباشیم تا شاید این صنعت به روال سالمتری وارد شود.

    پاسخ...
  •  

    م گفت : ۹۱/۰۳/۲۱

    ضمن تبریک به اقای شمالی ایشان واقعا فردی لایق و مدیری دلسوز بوده ، برای ایشان ارزوی موفقیت و توفیق روز افزون را دارم

    پاسخ...
  •  

    ناشناس گفت : ۹۱/۰۳/۲۱

    بی انصافی است که بعد از این همه خدمت به تولید از رفتن خدمتگزار خوشحال باشیم اقای مهندس دولت هر کجا که باشند انشاالله موفق و موید باشند

    پاسخ...
  •  

    امیر گفت : ۹۱/۰۳/۲۲

    کی بشه نوبت وزیر بشه

    پاسخ...
  •  

    سید علی موسوی گفت : ۹۱/۰۴/۱۳

    سال قبل در جریان سفر رئیس جمهور به استان همدان با نماینده رئیس جمهور در اداره بازرگانی گفته شد که مرغدار در حال نابودی است قیمت مرغ پایین وهزینه تولید بالاتر از ان است،گفته نماینده این بود که بازار ما شناور است،شما جوجه ریزی نکنید،حال که اغلب مرغداران نابود شدند وتولید کم شد بازار ما از شناور بودن خارج شد،یاشاید بازار ما غرق شده ما خبر نداریم.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com