مدال آوری در هفدهمین نمایشگاه دام و طیور تهران

مدال آوری در هفدهمین نمایشگاه دام و طیور تهران
شرکت میلاد مبتکر شرق-  برگزار کننده نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران - هم سو با نمایشگاه های بین المللی تراز اول جهان، تغییرات و تحولات زیادی را برای هفدهمین نمایشگاه دام و طیور ایران  IRAN PLEX 2018 در نظر گرفته است و همچنان با حرکت های نوین نمایشگاهی در عرصه برگزاری نمایشگاه های تخصصی دام و طیورحرف اول را می زند.
البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که نام نمایشگاه تهران خود به خود قسمت بزرگ و سخت راه را برای برگزارکننده که همان جذب غرفه دار و بازدیدکننده است را سهل و آسان می کند اما تداوم اجرای آن توسط یک شرکت و مقابله و پیروزی در مقابل سایر رقبا تهرانی و شهرستانی با استفاده از نوآوری در امور خدماتی نمایشگاه، موجب شده که غرفه داران و بازدیدکنندگان رضایت خود را از نمایشگاه فوق ابراز دارند.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت میلاد مبتکر شرق در خصوص خدمات قابل ارائه خود در هفدهمین نمایشگاه دام و طیور ایران پلکس (( IRAN PLEX 2018 ؛ این شرکت علاوه براینکه موفق به اختصاص دادن یک سالن به نمایندگان VIV  در این نمایشگاه شده است، قصد دارد با اعطای مدال نوآوری و خلاقیت به بهترین غرفه داری که دارای خلاقیت و نوآوری در تولید محصول و یا ارائه خدمات خود داشته است ، این دوره از نمایشگاه را به بالاترین سطح استانداردهای بین المللی برگزاری نمایشگاه های درجه یک جهان برساند.
 این مدال ها به صورت طلا، نقره و برنز اصل بوده که امتیاز نوآوری و خلاقیت و بازاریابی مثبتی را برای غرفه داران و شرکت ها به همراه خواهد داشت.
روابط عمومی این شرکت اعلام کرد هیأت داوران اعطای این مدال ها از اصناف وتشکل های خصوصی و سازمان های دولتی بوده که در شکل یک منشور و اصول ارزیابی صحیح اقدام به معرفی برترین های نوآوری می نمایند و این امر باعث خلق ارزش واقعی این مدال ها خواهد بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com