لطمه به بازار گوشت با کشتار دام های شیری!

لطمه به بازار گوشت با کشتار دام های شیری!
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی اظهار کرد: به دلیل مشکلات پیش آمده در مورد قیمت شیر و ارزان فروخته شدن این محصول از دامداران تعداد زیادی از دامداران اقدام به فروش دام‌های خود کردند. در چنین وضعیتی به نظر می‌رسد که این موضوع به بازار گوشت هم لطمه وارد کند.
در این زمینه علی خندان‌روی جوان، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی اظهار کرد:اکنون وضعیت به گونه‌ای است که دامدارانی که دام‌هایشان نتواند روزانه بیش از 25 تا 30 کیلو شیر تولید کند برایشان نمی‌صرفد دام خود را نگه دارند.
وی ادامه داد: چنین دامدارانی، ناگزیر گوشت محصول خود را وارد بازار می‌کنند. البته این اقدام آنها نمی‌تواند در بازار گوشت مشکل آفرین باشد، چون در نهایت اقدامات این دامداران روزانه بیشتر از پنج عدد دام وارد بازار نمی‌شود.
او درباره وضعیت بازار گوشت نیز اظهار کرد:‌ اکنون وضعیت بازار گوشت گاو مناسب است. و ما به اندازه کافی گوشت داریم ولی به دلیل گران بود گوشت و پایین بودن قدرت خرید مردم مردم نمی‌توانند به میزان مناسب از این گوشت استفاده کنند.
خندان‌روی تصریح کرد: در حال حاضر واردات گوشت نیز از کشور برزیل انجام می‌شود که از نظر من این واردات ضروریست و ما به آن نیاز داریم. اگر واردات انجام نشود ما با مشکل مواجه خواهیم شد و حضور آن در بازار برای وضعیت بازار ما خوب است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com