قیمت‌ گوشت سفید سیر نزولی می‌یابد

قیمت‌ گوشت سفید سیر نزولی می‌یابد
رئیس اتحادیه گوشت سفید گفت: قیمت‌ گوشت سفید تا عید نوروز سیر نزولی می‌یابد.
اصغر احسان‌مهر در اصفهان اظهار کرد: سخنان معاون صنعت، معدن و تجارت مبنی براینکه مرغ در بهترین وضعیت در حال توزیع است صحیح بوده و ما تلاش کرده‌ایم مرغ در بازار شب عید، با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.
وی در ادامه افزود: واردات مرغ از خارج از استان نداشته‌ایم و اداره پشتیبانی دام، زمانی که مرغ به وفور وجود داشت، آن را جمع‌آوری و برای شب عید، ذخیره سازی کرده و نیز صادرات مواد پروتئینی در این ایام ممنوع شده است.
رئیس اتحادیه گوشت سفید تصریح کرد: واحدهای دارای پروانه کسب را برای توزیع مرغ به اداره بازرگانی معرفی کرده‌ایم و اداره بازرگانی نیز مرغ مورد نیاز مردم را در اختیار این واحدها قرار خواهند داد.
وی در ارتباط با قیمت فعلی مرغ در بازار گفت: قیمت خرید هر کیلو مرغ گرم، برای واحدهای صنفی 5هزار و 900 تومان و فروش آن 6 هزار و100 تومان است، همچنین قیمت خرید هر کیلوگرم مرغ منجمد برای واحدهای صنفی 4 هزار و 800 تومان و فروش آن 4 هزار و 950 تومان است.  
احسان‌مهر با بیان این مطلب که قیمت ماهی ثابت نبوده و بستگی به میزان صید آن دارد، ادامه داد: زمانی که صید ماهی مناسب است قیمت آن نیز مناسب‌تر بوده، اما زمانی که صید ماهی کم است به طور طبیعی قیمت فروش آن نیز گران‌تر خواهد بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی وضعیت بازار گوشت سفید در اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت مطلوب بوده و مصرف کننده راضی است و همچنین همه قیمت‌ها تا شب عید سیر نزولی دارند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com