قیمت گوشت گوسفندی در بازار کاهش یافت

قیمت گوشت گوسفندی در بازار کاهش یافت
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش هزار تا ۱۵۰۰ تومانی گوشت گوسفند و عرضه آن به قیمت ۵۳ هزار تومان در سطح خرده فروشی خبرداد.  
علی اصغر ملکی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با وزارت صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان امور پشتیبانی دام در خصوص کنترل بازار گوشت افزود: از هفته گذشته با شدت گرفتن نظارت‌ها برای جلوگیری از خروج دام و صادر نشدن مجوز واردات گوشت از سوی سازمان‌های ذی ربط قیمت گوشت در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.
وی گوشت گوسفند ایرانی را بهترین نوع گوشت دانست و گفت: نوسانات قیمت ارز در کشور و تمایل خرید گوسفند سفید ایرانی در کشور‌های عربی همسایه سبب ایجاد انگیزه برای سودجویان و خروج غیر قانونی دام از کشور شده است.
ملکی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفند به بازار عرضه و تقاضا وابسته است ادامه داد: هم اکنون عرضه نسبت به تقاضا کاهش یافته است که این روند سبب افزایش قیمت گوشت در چند وقت اخیر شده که البته از هفته گذشته تاکنون با جلو گیری از خروج دام این رویه تعدیل شده است و با کاهش قیمت گوشت مواجه هستیم.
رئیس ­اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با پیش بینی ادامه روند کاهشی قیمت گوسفند در بازار افزود: با جلوگیری از ذبح بره ماده، صنعتی شدن پرورش دام سبک و کنترل نهاد‌های دامی و توزیع آن در زمان افزایش قیمت نهاده‌ها می‌توان مانع از ایجاد افزایش قیمت در این بخش شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com