قیمت گوشت کاهش و مرغ کیلویی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت

قیمت گوشت کاهش و مرغ کیلویی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافت
در حالی افزایش عرضه گوشت باعث شکسته شدن قیمت گوشت قرمز در بازار شده است که پس از اقدام شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ مازاد، قیمت این محصول کیلویی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته است.
علیرضا ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: در پی افزایش عرضه و کاهش تقاضا، گوشت شقه بدون دنبه گوسفندی کیلویی 26 هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: معمولاً مردم بیش‌تر گوشت گوسفند خرید کرده و برای چرخ‌کرده گوشت گوسفند و گوساله را با یکدیگر مخلوط می‌کنند تا طعمی خوش‌تر داشته باشد.
این فعال صنفی افزود: حجم خرید بسیار ضعیف است و بازار دچار رکود است که این موضوع در هفته‌های میانی ماه طبیعی است.
ملکی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر اخیر نرخ ارز مردم به سوی خرید و دپوی کالاهای مصرفی رفته‌اند، بیان کرد: در کالاهای مصرفی همچون گوشت قرمز، مرغ و ماهی این موضوع رخ نداده و مردم بنابر رفتار غذایی عادت دارند که این‌گونه کالاها را به صورت تازه خرید و مصرف کنند.
وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر عرضه بیش از تقاضا بوده و این موضوع باعث شکسته شدن قیمت‌ها در بازار شده است.
همچنین رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران بیان کرد: قیمت عرضه مرغ در بازار به طور مستقیم از قیمت ارز تاثیرپذیر نیست.
مهدی یوسف‌خانی گفت: قیمت مرغ و ماهی بنابر عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و در چند هفته گدشته با ورود شرکت پشتیبانی امور دام، قیمت خرده فروشی مرغ از کیلویی 5200 تومان به 6200 تومان افزایش یافته است.
وی ادامه داد: بازار عرضه مرغ و ماهی در چند روز گذشته در پی تغییر نرخ ارز، دچار تغییر و افزایش حجم خرید نشده است.
این فعال صنفی گفت: در حال حاضر قیمت منطقی مرغ کیلویی 6500 تومان است که اگر شرکت پشتیبانی امور دام خرید خود را در هفته گذشته قطع نمی‌کرد قیمت هر کیلو مرغ برای عرضه کننده به 6500 تومان می‌رسید.

 
نظرات شما
  •  

    امیر گفت : ۹۳/۰۹/۱۷

    ما بازیچه دست شرکت پشتیبانی هستیم اخر این چه پشتیبانی است به خدا همه این ها از مرغداری بهره میبرند الا خود مرغدار من یک ماه پیش 100000000 تومان ضرر کردم فقط به دلیل بی تدبیری مسوولان بی مسوولیت شرکت پشتیبانی چرا یک ماه پیش این کار را نکرد چون سردخانه هایش پر بود حالا خالی شده ما قربانی دلال شرکت پشتیبانی جوجه فروش دولت همه ملت همه وهمه هستیم دیگر جوجه نمیریزیم بروید دستتان را بسوی برزیل و ترکیه دراز کنید نفت داریم مفت چنگمان ارز را از مملکت خارج کردن هنر نیست ارز وارد کشور کردن هنر است.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۳/۰۹/۱۷

    باز که قیمت مرغ رو به کاهشه
    مرده شور سیاسیتتونو ببرن
    تا بدبختمون نکنین راحت نمیشین

    پاسخ...
  •  

    محمد‏ ‏از‏ ‏ساری گفت : ۹۳/۰۹/۱۸

    خدا‏ ‏لعنت‏ ‏کنه‏ ‏که‏ ‏قیمت‏ ‏مرغ‏ ‏را‏ این‏ ‏دو‏ ‏روزی‏ ‏آوردن‏ ‏پایین‏ ‏تازه‏ ‏رفتیم‏ ‏اولین‏ ‏ماشین‏ ‏را‏ ‏بارگیری‏ ‏کنیم‏ ‏خدا‏ ‏لعنت‏ ‏کنه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com