قیمت گوشت مرغ در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

قیمت گوشت مرغ در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رییس سازمان بازرگانی چهارمحال و بختیاری، از کاهش قیمت گوشت مرغ گرم و تازه در کمیسیون تنظیم بازار این منطقه از روز دوشنبه خبر داد.
"حسن طاهری"روز دوشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان در استانداری افزود:قیمت گوشت تازه مرغ از ‪ ۲۰‬هزار و ‪ ۵۰۰‬ریال ، به ‪ ۱۸‬هزار و ‪ ۵۰۰‬ریال کاهش یافت.
این تصمیم درحالی گرفته شده است است که قیمت هریک کیلوگرم گوشت مرغ تازه و گرم در چهارمحال وبختیاری درروزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان به ‪ ۲۲‬هزار ریال نیز رسید و سبب نارضایتی مردم شد.
طاهری گفت: قیمت گوشت مرغ تا پایان ماه‌مبارک رمضان به‌صورت پلکانی کاهش می‌یابد و تا ‪ ۱۷‬هزار ریال کاهش خواهد یافت.
وی تصریح کرد:این کاهش قیمت گوشت تازه مرغ تا ‪ ۲۰‬روز آینده محسوس خواهد بود و در صورت تخلف با اصناف متخلف برخورد تعزیراتی خواهد شد.
رییس سازمان بازرگانی استان افزود: برای تعادل قیمت گوشت مرغ همچنین با اجرای طرح " ضیافت " بیش از ‪ ۳۰۰‬تن گوشت مرغ منجمد درسطح استان توزیع شد.
طاهری اظهار داشت:در این طرح شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ منجمد، برنج و روغن در بین اصناف برای جلوگیری از افزایش قیمتها عرضه شده است.
مسوول شرکت‌خدمات پشتیبانی‌اموردام سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:هم‌اکنون سالانه بیش از ‪۳۶‬هزار تن گوشت مرغ تازه از این استان وارد بازار می‌شود.
" کرمعلی فرهادیان" افزود: گوشت مرغ تولید شده در سطح استان در تابستان که‌واحدهای مرغداری‌های تولیدی استانهای همجوارجوجه‌ریزی ندارند،به استانهای همجوار صادر می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه بر کنترل شدید قیمتها در استان تاکید کردوگفت:گرانی کالاهاباعث فشار به اقشار کم درآمدجامعه می‌شود.
" رجبعلی صادقی" افزود: وقتی قیمت گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ‪ ۱۳‬هزار ریال قابل توزیع است، باید سازو کاری تعریف شود که قیمت گوشت مرغ تازه نیز با قیمت بسیار پایینی به دست مصرف‌کننده برسد.

 
کلمات کلیدی تنظيم بازار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com