قیمت گوشت افزایش نیافته است

قیمت گوشت افزایش نیافته است
رئیس اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به شرایط مساعد تولید، گفت: افزایش قیمت گوشت گوسفندی صحت ندارد.
سعید سلطانی سروستانی ضمن رد خبر افزایش قیمت گوشت گوسفند به دلیل سختی حمل ونقل در شرایط فعلی هوا افزود: علی‌رغم اینکه شرایط جوی در استان های شمالی خساراتی را وارد کرده اما چون مشکلی در تولید وجود ندارد قیمت‌ گوشت افزایشی نداشته است.
وی با بیان اینکه برخی به دنبال بهانه‌ای برای افزایش قیمت گوشت هستند اضافه کرد: در سال‌جاری به دلیل عرضه زیاد در هیچ کدام از مناسبت‌ها از جمله ماه رمضان و غیره با مشکلی روبه‌رو نبودیم و قیمت‌ها تغییر زیادی نداشته است.
سلطانی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل تولید زیاد دام روی دست دامداران مانده و تقاضایی برای این دام‌ها نیست.
حتی یک ریال از 300 میلیارد تومان در اختیار دامداران قرار نگرفته است
رئیس اتحادیه سراسری دامداران با اشاره به اینکه کمک 300 میلیارد تومانی دولت به دامداران نرسیده گفت: این مسئله ضربه زیادی به تولید وارد می‌کند و جبران این ضربات مشکل خواهد بود.
سلطانی اظهار داشت: مسئولان در ستاد تنظیم بازار هر روز قولی به ما دادند و به آن عمل نکردند.
وی با تأکید بر اینکه ما تا امروز فقط وعده شنیده‌ایم اضافه کرد: ما از مسئولان درخواست کردیم این یارانه را در قالب نهاده در اختیار دامداران قرار دهند که این پیشنهاد مورد استقبال آنان قرار نگرفت.
سلطانی با بیان اینکه حتی یک ریال از این مبلغ در اختیار دامداران قرار نگرفته است ادامه داد: این مسئله سبب افزایش قیمت جو شده به طوری که در حال حاضر هر کیلو جو درب دامداری به قیمت بیش از 900 تومان عرضه می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com