قیمت کنونی مرغ به ضرر تولیدکنندگان است

قیمت کنونی مرغ به ضرر تولیدکنندگان است
رئیس اتحادیه سراسری مرغداران با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار به ضرر تولیدکنندگان است، گفت: تعیین قیمت کف و سقف و صادرات می‌تواند قیمت را متعادل کند که در این زمینه قیمت 4100 تومانی مرغ زنده درب مرغداری پیشنهاد شده است.
حسین مقدم‌نیا با بیان اینکه زنگ خطر برای تولیدکنندگان مرغ به صدا در آمده است، گفت: در حالی که پیش‌بینی تولید مرغ 150 الی 160 هزار تن بود، مرغ منجمد در ایام عید به بازار تزریق شد و تا دو روز پیش نیز ادامه داشت.
رئیس اتحادیه سراسری مرغداران افزود: وجود مرغ بیش از نیاز در بازار باعث کاهش قیمت شد که ادامه این روند به ضرر تولیدکنندگان است.
به گفته مقدم‌نیا قیمت مرغ در کشتارگاه‌ها به کمتر از 4500 تومان و در بازار حدود 4600 تومان رسیده است.
وی تأکید کرد: تعیین قیمت کف و سقف و صادرات مرغ می‌تواند وضعیت فعلی ضرر تولیدکنندگان را بهتر کند که در این زمینه کارگروه صادرات باید هر چه زودتر تصمیم بگیرد.
مقدم نیا گفت: قیمت پیشنهادی اتحادیه سراسری مرغداران 4100 تومان یک کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری است که باید از سوی کارگروه صادرات بررسی شود.
رئیس اتحادیه سراسری مرغداران تصریح کرد: تولید مرغداری‌ها به دلیل پایین بودن قیمت به بازار عرضه نمی‌شود و باعث افزایش وزن آنها شده که هم هزینه بیشتری برای تولید کننده دارد و هم به ضرر مصرف کننده است.  

 
نظرات شما
  •  

    رضا اسكاني گفت : ۹۲/۰۱/۲۱

    جناب آقاي مقدم نيا نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود.اميدوارم اين بي مهري و تعلل دولتيان در تصميم گيري صحيح را فراموش نفرماييد.ما مرغداران فراموش نخواهيم كرد.

    پاسخ...
  •  

    سعید بیگدلی گفت : ۹۲/۰۱/۲۱

    واقعا که مدیریت در این کشور بیداد میکنه قیمت مرغ رو با قیمت گوجه فرنگی پرتقال و غیره مقایسه کنید واقعا که

    پاسخ...
  •  

    مرغدار همیشه بدهکار گفت : ۹۲/۰۱/۲۴

    بعضی وقتها مریضی گله رو درگیر میکنه ضرر میکنیم بیشتر وقتها جوجه یا سویا یا غیر.... گرونه مرغ تو بازار زیاده و ارزونه ضرر میکنیم جواب همیشگی ما مرغدارا به زن وبچه ها و طلبکارامون اینه که این دوره نشد به خاطر فلان چیز انشاالله دوره بعد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com