قیمت پائین شیر دغدغه اصلی دامداران است

قیمت پائین شیر دغدغه اصلی دامداران است
خالد جعفری در جلسه بررسی مشکلات مجتمع‌های گاو شیری استان با حضور نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد یاسوکند، اظهار داشت: مسائل و مشکلات کنونی صنعت گاو شیری در استان و شهرستان بیجار به صورت جدی پیگیری شده و معضلات آن بررسی می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان در شهرستان بیجار، افزود: پائین بودن قیمت شیر نسبت به قیمت علوفه، یارانه‌ها، تسهیلات خرید دام به واحدها، لزوم تامین کمبود نقدینگی، ایجاد مرکز جمع‌آوری شیر در مجتمع‌ها و بیمه دام‌ها از جمله مشکلاتی است که گریبانگیر تولیدکنندگان است.
مجتمع‌های پرورش گاو شیری با کارشناسان دامپروری فعالیت می‌کنند
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان در ادامه بیان داشت: مجتمع‌های پرورش گاو شیری کردستان با کارشناسان دامپروری فعالیت می‌کنند.
جعفری اضافه کرد: در راستای بهبود کیفیت تولیدات دامی، مجتمع‌های پرورش گاو شیری استان باید با به کارگیری کارشناسان دامپروری فعالیت کنند..
وی تصریح کرد: با توجه به واگذاری واحدهای مجتمع پرورش گاو شیری در شهرستان‌های بیجار، سقز و دیواندره، به کارگیری یک نفر کارشناس دامپروری به عنوان مدیر فنی در ارتقا کیفیت تولید شیر ضروری است.
جعفری در ادامه این جلسه با اشاره به وظایف این کارشناسان، گفت: بهبود مدیریت تولید مثل، تغذیه، بهداشت و مسائل مرتبط با آن از جمله وظائف این کارشناسان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان دامپروری مجتمع‌های پرورش گاو شیری باید امور مد نظر را در مجتمع‌ها زیر نظر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام دهند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com