قیمت مرغ گرم در خراسان شمالی متعادل شد

قیمت مرغ گرم در خراسان شمالی متعادل شد
مدیر عامل اتحادیه مرغداران خراسان شمالی گفت: قیمت مرغ گرم توزیعی در بازار مصرف استان در ماه مبارک رمضان متعادل شده است.
علی اصغر عباسپور اظهار داشت: در حال حاضر عرضه این کالا با همکاری مرغداران و شبکه توزیع و فروش، با قیمت مناسبی برای مصرف کننده به فروش می رسد.
وی با بیان اینکه قبل از آغاز ماه رمضان این کالا با قیمت سه هزار و500 تا سه هزار و 600 تومان در بازار مصرف عرضه می شد، اعلام کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان این کالا با قیمت سه هزار و 420 تومان به فروش می رسد.
وی با تأکید بر این نکته که قیمت نهاده ها مهمترین عامل بروز نوسانات قیمت مرغ در بازار است تصریح کرد: هم اکنون هزینه تمام شده برای تولید یک قطعه مرغ گرم دو هزار و 548 تومان است و با ورود به چرخه توزیع30 درصد دیگر نیز به این هزینه تولید افزوده می شود.
عباسپور همچنین گفت: این اتحادیه با همکاری مرغداران استان طی سه روز نخست افتتاح آزمایشی نمایشگاه مواد غذایی در شهر بجنورد این کالا را با قیمت سه هزار و 300 تومان عرضه کرده اند که با افتتاح رسمی این نمایشگاه ، عرضه آن به همراه تخم مرغ با قیمت تولید و زیر قیمت بازار عرضه می شود .
وی در ادامه در خصوص قیمت مرغ منجمد نیز گفت: هم اکنون سازمان بازرگانی این کالا را با قیمت دو هزار و 900 تومان به عاملین توزیع تحویل می دهد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان افزود: هر چند در حال حاضر این اتحادیه مرغ گرم بازار مصرف استان را تأمین می کند، در صورتی که تقاضا برای خرید مرغ منجمد در این ماه افزایش یابد، برای تأمین آن همکاری خواهیم داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com