قیمت مرغ گرم در بازار تا یک ماه ثابت است

قیمت مرغ گرم در بازار تا یک ماه ثابت است
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: قیمت فعلی مرغ گرم در بازار این شهرستان تا یک ماه آینده بدون تغییر و ثابت خواهد بود.
سیدناصر رمضانلو افزود: در زمان حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار زنجان 5200 تومان است که این رقم از 15 روز گذشته در بازار اعمال می شود.
وی بالاترین میزان قیمت این محصول در بازار زنجان را طی امسال 6900 تومان بیان کرد.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: علت کاهش قیمت مرغ گرم در بازار توزیع مرغ منجمد توسط پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی، تقاضای کم و تولید بیشتر است.
رمضانلو ادامه داد: هر کیلوگرم مرغ منجمد 4500 تومان به متقاضیان عرضه می شود.
وی تاکید کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در فروردین امسال 5620 تومان، اردیبهشت 5950 تومان، خرداد 6120تومان، تیر 5750 تومان، مرداد 6300 تومان، شهریور 6900تومان، مهر 6750تومان، آبان 5800 تومان و آذر نیز به 5200 تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هر کیلوگرم مرغ گرم در شهریور با 6900 تومان عرضه شده است که با یک هزار و 700 تومان کاهش در آذر جاری با 5200 تومان در بازار عرضه می شود.
رمضانلو ادامه داد: هم اکنون پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی، اقدام به ذخیره سازی و خرید مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم 6500 تومان کرده است.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هیچ مورد شکایتی از مصرف کنندگان در خصوص عملکرد و تخلفات واحدهای مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان نشده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: زنجانی ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای بیان شده مورد را با شماره تلفن 33471008 جهت رسیدگی به موضوع در میان بگذارند.
رمضانلو افزود: شهرستان زنجان دارای 270 واحد فعال مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشی است.
25 فروردین امسال نیز قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم از 8700 تومان به 5500 تومان کاهش یافته بود.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان در زمان بیان شده گفته بود: قیمت مرغ از 8700 تومان در بالاترین نرخ خود در روزهای پایانی سال گذشته به 5500 تومان در زمان حاضر رسید.
ناصر رمضانلو افزود: هر کیلوگرم مرغ در بازار زنجان در دی سال گذشته 5950 تومان، بهمن 7200 تومان و اسفند 7920 تومان به مشتریان عرضه شد.
وی علت کاهش قیمت مرغ از سوم فروردین امسال را عرضه زیاد و تقاضای کم مردم بیان کرد.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: قیمت فروش مرغ اسفند سال گذشته در بازار این شهرستان به 8700 تومان رسید که از سوم و چهارم فروردین هر روز 100 تا 300 تومان کاهش قیمت داشت.
رمضانلو ادامه داد: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم با 5500 تومان در بازار عرضه می شود.
وی تاکید کرد: درزمان حاضر که قیمت مرغ کاهش یافته است، پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان می تواند نسبت به ذخیره سازی این فرآورده خام مورد نیاز اقدام کند.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: با وارد کردن مرغ های ذخیره سازی شده به بازار در زمان افزایش قیمت مرغ گرم قیمت ها، تعدیل می شود و متقاضیان با افزایش مجدد قیمت مرغ مواجه نخواهند شد.
رمضانلو تعداد واحدهای مرغ فروشی در شهرستان زنجان را 220 واحد با مجوز و بدون مجوز ذکر کرد و یادآورشد: این اتحادیه فقط ملزم به رعایت قیمت ها بر اساس نرخ های تعیین شده است.
 
نظرات شما
  •  

    مرتضی گفت : ۹۴/۰۹/۰۸

    خاک بر سر من مرغدار که این اقا که رییس اتحادیه مرغداران است فقط داره از حقوق مصرف کننده حرف میزنه و یک کلام از ضرری که به مرغداران وارد شده حرف نزده مرغداران زنجانی، اگر اینده کارتون براتون مهمه با اردنگی اینو بندازین بیرون تا بیشتر از این قشر مرغدار نابود نشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com