قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار ثابت است

قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار ثابت است
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تاکنون کالاهای اساسی در بازار توزیع نشده است.
علیرضا شجاعی با بیان اینکه در حال حاضر کالاهای اساسی از طریق نمایشگاه ضیافت در اختیار مردم قرار می گیرد، افزود: زمانیکه احساس کنیم تقاضا رو به افزایش است، طرح توزیع کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار را از فروشگاه های بزرگ آغاز می کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر تمام اقلام به صورت فراوان، توزیع دولتی و توزیع خصوصی داشته اند و قیمت ها مناسب است به طوریکه در نمایشگاه ضیافت کالاها با کیفیت قابل پذیرش و خوب بین 15 تا 20 درصد تخفیف خورده اند و نظارت دائمی از سوی سازمان، اتاق اصناف و تعزیرات به عمل می آید که شاهد چندین تخلف جزئی در این زمینه نیز بوده ایم.
شجاعی تصریح کرد: قیمت مرغ و تخم مرغ نیز در بازار ثابت بوده و افزایش قیمت نداشته ایم و با توزیع مناسب به دنبال کنترل قیمت ها هستیم.
 
نظرات شما
  •  

    kamran گفت : ۹۳/۰۴/۱۰

    یکی به اینها بفهمونه ثابت نگه داشتن قیمت یعنی بیچاره کردن تولید کننده.امار های خودشون که اصلا هم قابل اعتماد نیست 35 درصد تورم رو نشون میده.اونوقت چطور من تولید کننده فلک زده همه چیز رو گرون بخرم به قیمت پارسال بفروشم.ما ها ادم های بدبختی بودیم که میلیاردها تومان پول رو تو بیابونها سرمایه گذاری کردیم و حالا مجبوریم به ساز حضرات برقصیم.حرفم به شما همکار هاست از دامدار ها یاد بگیرید چطور تونستند مطالباتشون و بگیرند.یه دوره فقط یه دوره جوجه ریزی نکنیم همگی مطمئن باشید درست میشه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com