قیمت مرغ هفته‌ای دو بار تغییر می‌کند

قیمت مرغ هفته‌ای دو بار تغییر می‌کند
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان تهران گفت: دولت اعلام می کند که با ارز 4200تومانی واردات انجام خواهد شد اما ما نگران هستیم همین ارز 4200تومانی را هم دولت نتواند تامین کند.
محمد یوسفی مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان تهران در خصوص قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: از آنجایی که 70 درصد از خوراک مرغ از بخش واردات انجام می‌شود باید منتظر تاثیرات بین المللی تحریم‌ها باشیم.
وی افزود: البته دولت اعلام می‌کند که با ارز 4200 تومانی واردات انجام خواهد شد اما ما نگران هستیم همین ارز 4200 تومانی را هم دولت نتواند تامین کند. البته باید صبر کنیم و منتظر باشیم.
یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در این چند هفته نزدیک به 700 تومان برای مصرف کننده کاهش داشته البته بسیاری از خرده فروشی‌ها در اقصی نقاط تهران و شهرستان‌ها تابع قیمت اعلام شده نیستند و قیمت‌ها متفاوت است.
وی تاکید کرد: قیمت‌های ملاک ما ، عمده فروشی میدان بهمن و کشتارگاه‌ها است.
وی گفت: هرچند قیمت هفته‌ای دوبار تغییر می‌کند اما مهم این است که تولیدکنندگان با وجود متضرر شدن مرغ را به بازار عرضه می کنند.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان تهران تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام مقداری مرغ ذخیره شده دارد و فعلا جای نگرانی نیست. با توجه به افزایش شدید نرخ نهاده‌های دامی و کاهش شدید نرخ مرغ در این ایام، بسیاری از مرغداران ورشکست شدند و قادر به جوجه‌ریزی مجدد نیستند. این مسئله باعث کم شدن مرغ و تعلل در جوجه ریزی شده است که قیمت جوجه را کاهش داده است.
وی افزود: با وجود متضرر شدن مرغداران و کاهش عرضه مرغ از نیمه ماه رمضان قیمت مرغ در بازار با افزایش مجدد همراه خواهد بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com