قیمت مرغ متعادل است

قیمت مرغ متعادل است
یک مقام مسئول با انتقاد از نوسان شدید نرخ نهاده های دامی گفت: در چند روز اخیر نرخ هر کیلو کنجاله سویا به طور متوسط ۳۰۰ تومان افزایش یافته است.
محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، با انتقاد از نوسان شدید نرخ نهاده های دامی در بازار اظهار کرد: در چند روز اخیر نرخ هر کیلو کنجاله سویا به طور متوسط 300 تومان و ذرت 150 تومان در بازار افزایش یافت، به طوریکه هم اکنون هر کیلو کنجاله سویا با نرخ 2 هزار تومان و ذرت 1020 تومان در بنادر تحویل داده می شود که این امر زیان انباشت مرغداران را به همراه دارد.
وی نوسان قیمت نهاده ها را ناشی از بی انصافی تجار دانست و افزود: ازشرکت پشتیبانی امور دام انتظار می رود که در تنظیم بازار نهاده ها فعال تر عمل کند.
یوسفی از کاهش 200 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 900، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 6 هزار و 200، غرفه های سطح شهر 6 هزار و 720 و خرده فروشی 7 هزار و 500 تومان است.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ازدیاد عرضه نسبت به تقاضا را دلیل اصلی کاهش قیمت مرغ در بازار اعلام کرد.
وی قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا در روزهای آتی انتظار می رود که قیمت مرغ به نرخ واقعی خود در بازار برسد.
یوسفی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به وضعیت کنونی تقاضا بعید است که نرخ مرغ در ایام پایانی سال به قیمت واقعی خود برسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com