قیمت مرغ در اصفهان در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد

قیمت مرغ در اصفهان در ماه مبارک رمضان افزایش نمی‌یابد
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان گفت: قیمت مرغ عرضه شده در اصفهان، امسال در ماه مبارک رمضان تغییر نمی‌کند و با توجه به ذخیره‌سازی‌ها، همانند قیمت قبل در بازر وجود دارد.
اصغر احسان‌مهر در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی نمی‌توان کرد اما با توجه به اینکه مرغ به اندازه کافی در بازار بوده و در مرغداری به اندازه کافی  مرغ وجود دارد و هم‌چنین با اینکه ستاد پشتیبانی دام نیز ذخیره‌سازی قابل توجهی داشته، قیمت مرغ تغییری نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه اگر ستاد پشتیانی دام مانند سال‌های قبل در بازار باشد که این اتفاق می‌افتد، افزایش قیمت در بازار نیست نداریم افزود: در حال حاضر قیمت مرغ گرم کیلویی 6850 تومان بوده و قیمت مرغ یخ‌زده نیز منتظر هستیم تا ستاد پشتیبانی اعلام کند اما اگر با همین رویه پیش رود، ممکن است حتی قیمت مرغ کاهش یابد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان بیان کرد: اصفهان در زمینه تولید گوشت مرغ پیشگام بوده و توانسته استان‌های همجوار را نیز تامین کند.
وی به قیمت ماهی در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت ماهی نیز در بازار در ماه مبارک رمضان مانند مرغ بوده و تغییری نمی‌کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه در واحد های فروش مرغ بهداشت رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: تخته‌هایی که در واحد های فروش مرغ وجود دارد، از نظر بهداشتی مورد تائید نیستند و در این زمینه بارها پیگیری و نامه‌نگاری کرده‌ام اما هنوز جوابی نشنیده‌ام.
وی افزود: چندین سال است که ما پیگیر جمع‌آوری تخته‌های مرغ در واحدهای فروش مرغ هستیم و اگر شما مصرف کننده باشید، در واحد های صنفی می‌بینید تخته‌هایی که روی آن مرغ را تکه تکه می‌کنند از بهداشت کافی برخور دار نیست.
احسان‌مهر گفت: تخته‌ها‌ی مرغ ناسالم بوده و با شروع گرما و فصل تابستان با توجه به اینکه بسیاری از این تخته ها را واحدها دیده شده در کنار پیاده‌رو قرار داده‌اند و آلودگی بسیاری داشته و مشکلات و بیماری‌های عدیده‌ای برای همشهریان ما به وجود می‌آورد.
وی تصریح کرد: در پیگیری‌هایی که داشته‌ام، به بهداشت محیط و دامپزشکی استان  پیشنهاد دادم که اگر قرار است به همشهریان مرغ قطعه شده نیز تحویل دهیم، بهتر است این کار در کشتارگاه به صورت بهداشتی عرضه شود و تخته‌ها از واحد‌ها جمع‌آوری شود که هنوز جوابی نگرفته‌ام.
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان اظهار کرد: بهداشت و درمان خرج دارد و بهتر است قبل از اینکه دچار بیماری شویم از آن پیشگیری کنیم.
وی بیان کرد: امیدوارم با حضور شهرام موحدی سرپرست جدید اداره‌کل دامپزشکی استان اصفهان و هم چنین مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان ،انتظار می رود برای این مسئله راهکاری پیدا کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com