قیمت مرغ تا یک هفته دیگر به زیر ۶ هزار تومان می‌رسد

قیمت مرغ تا یک هفته دیگر به زیر ۶ هزار تومان می‌رسد
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور گفت: با عرضه مرغ‌هایی که از قبل جوجه‌ریزی شده و نیز عرضه مرغ ذخیره‌شده، قیمت تا یک هفته آینده به زیر ۶ هزار تومان می‌رسد.
حسین مقدم‌نیا در پاسخ به این پرسش که چرا به رغم ذخیره 75 هزار تنی مرغ قیمت طی چند روز اخیر افزایش یافته است؟ گفت: در حال حاضر به دلیل وجود اعیاد و جشنها تقاضا نسبت به تولید بیشتر شده و همین عامل، سبب افزایش قیمت مرغ شده است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران کشور افزود: طی چهار تا 5 روز دیگر این موضوع برعکس شده و با عرضه مرغ‌های یکه از قبل جوجه‌ریزی شده بودند، میزان عرضه از تقاضا پیشی خواهد گرفت.
وی افزود: طی 6 تا 7 روز دیگر قیمت مرغ به زیر 6 هزار تومان خواهد رسید.
از مقدم‌نیا سؤال شد، چرا با وجود ذخیره‌سازی 75 هزار تنی، مرغ به بازار تزریق نمی‌شود، تا از افزایش قیمت جلوگیری شود؟ گفت: با تزریق مرغ منجمد در حال حاضر مخالفیم، زیرا این مسئله انگیزه مرغداران را برای جوجه‌ریزی بیشتر کمتر خواهد کرد، بنابر این منتظر ورود مرحله جدید مرغ به بازار هستیم و بعد از آن عرضه ذخیره‌سازی نیز انجام خواهد شد.
به گزارش فارس؛ قیمت مرغ در بازار کیلویی 6 هزار و 200 تومان رسیده است این در حالی است که پیش از این تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر اینکه قیمت مرغ نباید بیش از 6 هزار تومان باشد، منعقد شده بود.

 
نظرات شما
  •  

    فاطمه مشایخی گفت : ۹۲/۰۴/۰۵

    اقای مقدم نیا شماپیشگو هستید! مدافع مرغدار هستید یا مدافع موقعیت خودتان ؟ لطفا شما نظر ندهید شما وامثال شما نه در ارزانی مرغ به داد ما تولید کننده ها رسیدید نه در گرانی ان کاری می توانید بکنید پس لطفا وعده بیجا ندهید . لطفا نظر بنده را سانسور نکنید اجازه انتقاد بدهید تا مسئولین بی مسئولیت احساس مسئولیت بکنند.

    پاسخ...
  •  

    علی عبدالهی گفت : ۹۲/۰۴/۰۶

    من تعجب می کنم از این آقای مقدم نیا! چطور که دو ماه قبل مرغ 3300 شده بود هیچ اعتراضی نکردی و صدات در نمی یومد .....

    پاسخ...
  •  

    مجید جامه خورشید گفت : ۹۲/۰۴/۰۶

    سلام لطفا هرکاری میکنید به فکر ماتولید کنندگان بدبخت هم باشیدکه هردوره مجبور میشم مرغ رابه ضرربدهیم نگذارید این صنعت ازهم بپاشد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com