قیمت مرغ تا شب یلدا افزایش می‌یابد

قیمت مرغ تا شب یلدا افزایش می‌یابد
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان مرغ گوشتی با اشاره به افزایش 10 درصدی میزان مصرف پس از پایان ماه محرم و صفر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا دو هفته آینده قیمت هر کیلو مرغ گرم جهت مصرف مردم به 6 هزار و 500 تا 7 هزار تومان برسد.
عظیم حجت، با بیان اینکه میزان مصرف در ماه‌های محرم و صفر 10 درصد کاهش یافت، گفت: با آغاز ماه ربیع‌الاول و انجام جشن‌ها و میهمانی‌های مردم میزان مصرف مرغ افزایش می‌باید که همین امر منجر به سرعت بخشیدن به روند منطقی شدن قیمت این کالای پروتئینی خواهد شد.
وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم قیمت هر کیلو مرغ زنده قابل تحویل درب مرغداری‌ها به 4 هزار و 200 تومان تا 4 هزار و 500 تومان افزایش یابد.
حجت با تأکید بر اینکه در طول دو هفته گذشته و به ویژه در شب یلدا هیچ جهش ناگهانی در قیمت مرغ به وجود نخواهد آمد، اظهار کرد: پیش‌بینی میزان مصرف و نیز میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کشور بر اساس واقعیت‌های بازار در ایام نسبتا پرمصرف برنامه‌ریزی شده و در نتیجه با هیچ کمبودی در بخش تأمین این کالای پروتئینی روبرو نخواهیم بود.
وی ادامه داد: فردا دومین جلسه قیمت‌گذاری مرغ گوشتی با هماهنگی بخش دولتی انجام خواهد شد که در این جلسه قیمت تمام شده مرغ با توجه به هزینه‌های تولید بررسی و تعیین می‌شود.
 
نظرات شما
  •  

    حسین ایزدیار از ساری گفت : ۹۴/۰۹/۲۴

    جناب آقای حجت همانطور که مستحضر ید هر گونه اضهار نظر غیر کار شناسی منجر به بحرانی تر شدن وضعیت موجود میشود و نظر شما باعث می شو د که تولید کنند گان به امید افزایش قیمت در شب یلدا مرغهای مازاد خود را جهت فروش به شرکت پشتیبانی عرضه نکنند و باعث دپو شدن مرغ در مرغداریها بشود وهمچنان اقدام به وزن گیری بیشتر از سایز نمایند که مزید بر علت میشود و باعث افزایش تولید کل ودر نتیجه چنانچه بطور طبیعی اگر قرار بود قیمت مرغ افزایش می یافت در همین قیمت برای مدت بیشتری خواهد ماند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com