قیمت مرغ تا شب عید افزایش نمی یابد

قیمت مرغ تا شب عید افزایش نمی یابد
رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: مرغ تا شب عید گران نمی‌شود و قیمت آن در حدود ۶۵۰۰ تومان می‌ماند.
محمد یوسفی اظهار داشت: به دلیل آنکه در حال حاضر تولید بالا است به نظر می‌رسد تا شب عید هیچ گونه افزایش قیمتی برای گوشت مرغ تازه نداشته باشد.
وی افزود: در حال حاضر تولید کنندگان از قیمت ناراضی هستند اما با توجه به آنکه قیمت نهاده‌ها کاهش پیدا کرده است امیدواریم که این نارضایتی برطرف شود.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده 4400 تا 4500 تومان است و هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه 6500 تومان معامله می‌شود.
یوسفی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و اگر همین روند ادامه داشته باشد قیمت در همین حدود 6500 تومان باقی می‌ماند.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۱۰/۰۳

    سلام خدمت همه مرغداران زحمتکش .
    پیرو گفته های جناب یوسفی رپیس انجمن مبنی بر نارضایتی مرغداران از قیمت مرغ باید به ایشون و دوستانشان متذکر شوم که وقتی هیچ گونه اطلاعی از چیزی ندارند لطفا صحبتی نکنند که بعدش بگن با توجه به کاهش قیکت نهاده ها ....

    مایی که توو اوج گرونی خرید کردیم باید چیکار کنیم ؟؟؟؟؟؟ شما کی به درد ما مرغدارا گوش کردید که این بار دومش باشه ؟ یسته دیگه بسته . شما حرف نزنین ماها راحتتریم .

    پاسخ...
  •  

    مهدی پیشاهنگ گفت : ۹۲/۱۰/۱۷

    سلام خدمت همکاران عزیز متاسفانه امروز عرضه مرغ بیش از تقاضا میباشد لذا از مسئولین بخواهید جلوی صدور پروانه جدید گرفته شود تا مشکلاتی چون کاهش قیمت یا ترافیک یا نازکردن خریداران و غیره کمتر شود.
    اگر کمی به عقب برگردیم تا دو سال پیشتر ترافیکی نبود تقاضا بیشتر بود بارگیریها با وزن 3 کیلو یا بالاتر بود اما امروز از 2.4 را با هزار خواهش به فروش میرسانیم چه رسد به 3 کیلویی .مسلمه وقتی کالایی زیاد باشد خریدار با قیمت کمتر و مدت بیشتری آن را خریداری میکند. %70 مشکلات مرغداران ازدیاد مرغداری است

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com