قیمت لبنیات و محصولات دامی در کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر بررسی شد

قیمت لبنیات و محصولات دامی در کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر بررسی شد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه روز گذشته کمیسیون با حضور جهاد کشاورزی و به منظور پاسخگویی وزیر به سوالات چند تن از اعضا برگزار شد اما متاسفانه اعضای کمیسیون از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.
عباس پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از نمایندگان سوالی در رابطه با حوزه انتخابیه خود از وزیر مطرح کرد و سایر نمایندگان نیز سوالاتی را در رابطه با گرانی‌های اخیر و افزایش قیمت لبنیات از وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردند که متاسفانه پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع‌کننده نبود.
وی افزود: سوالی نیز در رابطه با علت ارائه آمار اشتباه از تولید و عرضه محصولات لبنی و دامی از وزیر مطرح شد که بدلیل قانع نشدن نمایندگان مقرر شد که اعضای کمیسیون کشاورزی سوالاتی در صحن علنی مطرح شود و وزیر در آنجا پاسخگوی نمایندگان باشد.
این عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی گفت: متاسفانه در شرایط موجود به دلیل آمارهای غلط و عدم برنامه‌ریزی درست توسط وزارت جهاد کشاورزی و ناتوانی در تشخیص نیاز بازار به علوفه و نهاده‌های دامی، این محصول با افزایش قیمت چشمگیر مواجه شده و مافیای کنجاله در کشور شکل گرفته است و این انتقاد بر وزارتخانه جهاد کشاورزی وارد است که نتوانستند به موقع نیاز بازار را تشخیص داده و آن را وارد کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com