قیمت شیر را سازمان حمایت افزایش داد

قیمت شیر را سازمان حمایت افزایش داد
با توجه به افزایش 15 درصدی قیمت فرآورده‌های لبنی معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که شرکت پشتیبانی امور دام کسری بودجه ندارد و پیشنهاد افزایش قیمت این کالا را رییس سازمان حمایت داد.
عباس پشم فروش معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام درباره اظهارات مشاور انجمن صنایع لبنی مبنی بر کسری بودجه 400 میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام با رد این موضوع گفت: ما کسری بودجه نداریم.
وی ادامه داد: موضوع افزایش قیمت فرآورده‌های لبنی ابتدا از سازمان حمایت خارج شد و این که چرا این کالاها 15 درصد افزایش قیمت داشته باشد باید از رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پرسید.
پشم فروش با بیان این‌که ما به سازمان حمایت اعلام کرده‌ایم که تا اول تیر ماه هر دامداری که شیر خود را تحویل داده از علوفه با قیمت‌های سال قبل برخوردار می‌شود، تصریح کرد: ولی به سازمان حمایت هم اعلام کرده‌ایم که در صورت تصویب افزایش 15 درصدی قیمت فرآورده‌های لنبی ما علوفه را به جای 600 تومان 700 تومان به دامدار می‌دهیم.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: هر دامداری که تا اول تیر ماه شیر خود را تحویل کارخانه داده و از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تاییدیه گرفته ما نهاده را با قیمت‌های مصوب سال قبل به او داده‌ایم ولی با توجه به ابلاغ افزایش 15 درصدی قیمت این کالا از سوی سازمان حمایت علوفه را با قیمت جدید عرضه می‌کنیم.
وی ادامه داد: اعتبار کافی برای خرید نهاده‌های دامی را داشته و ما براساس قیمت مصوب این کالا را به میزان عرضه کرده‌ایم.
پشم فروش با تاکید بر این‌که تا پیش از افزایش 15 درصدی قیمت لبنیات نهاده در کشور گران نشد توضیح داد: براساس مصوبه تنظیم بازار پیش از افزایش 15 درصدی علوفه قیمت تحویل ذرت در استان 600 ، جو 950 و سویا 1050 تومان بود که با توجه به افزایش قیمت‌ها علوفه نیز باید گران شود.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام در پایان تاکید کرد: برای افزایش قیمت علوفه نیز منتظر تایید سازمان حمایت هستیم. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com