قیمت جدید سبوس مصرفی برای عرضه به دامداران اعلام شد

قیمت جدید سبوس مصرفی برای عرضه به دامداران اعلام شد
از سوی دبیرخانه تنظیم بازار کشور، قیمت جدید سبوس مصرفی برای عرضه به دامداران، کیلوگرمی 5200 ریال اعلام شد.
با توجه به مصوبه کمیته هدفمندی یارانه ها، قیمت جدید سبوس به منظور عرضه به بخش دامداری و سایر مصارف در سطح استان گلستان، به صورت بسته بندی در کیسه های 40 کیلوگرمی و با سردوزی و تحویل روی باسکول واحدهای تولیدی، هر کیلوگرم 5200 ریال اعلام شد.
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با ابلاغ مصوبه مذکور از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، به منظور تبیین نظرات و آشنایی با انتظارات بخش های مرتبط با امر تأمین و توزیع، نشستی با حضور دست اندرکاران در محل این سازمان برگزار شد.
'علی اصغر اصغری' افزود: در این نشست نمایندگان اتحادیه دامداران، انجمن صنفی کارخانجات آردسازی استان، مدیریت امور دام سازمان جهاد کشاورزی و استانداری گلستان به چگونگی اجرای سیاست های مرتبط با حوزه خود پرداختند.
وی اضافه کرد: پیرو این نشست مشترک مقرر شد تا برنامه ریزی های لازم در راستای توزیع سهمیه های ابلاغی بر اساس سیاست های جدید اعلام شده صورت پذیرد و دفتر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود بر اساس موازین قانونی و مصوبات بالادستی بر فرآیند توزیع و تحویل نظارت مستمری دارد.
مشاور رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در پایان بر رعایت کلیه ضوابط ابلاغی از سوی مجریان و تشکل های غیردولتی مرتبط با این امر در جهت مدیریت هدفمند توزیع سبوس در استان تأکید کرد و انجام بازدیدهای ادواری منظم با حضور نمایندگانی از دستگاه های حاضر در جلسه را مورد اشاره قرار داد.
استان گلستان دارای چهار میلیون و 910 هزار واحد دامی است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com