قیمت تخم‌مرغ افزایش یافت

قیمت تخم‌مرغ افزایش یافت
علیرغم اینکه طبق تفاهم‌نامه قبلی نباید تا آذرماه قیمت تخم‌مرغ تغییر می‌کرد، قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ از ۳۳۰۰ به ۴۴۰۰ تومان افزایش یافت که براین اساس هر شانه تخم‌مرغ در بازار مصرف کمتر ۶۶۰۰ تومان و بیشتر از ۸۰۰۰ تومان نباید به دست مصرف‌کننده برسد.
هدایت اصغری، مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار با بیان این خبر گفت: در تفاهم‌نامه امضا شده سال گذشته میان اتحادیه مرغ تخم‌گذار و شرکت پشتیبانی امور دام که قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار مصرف نباید از ۶۶۰۰ تومان کمتر و از ۷۴۰۰ تومان بیشتر شود، تعیین شده بود تا در صورت افزایش قیمت نهاده‌ها و هزینه‌های تولید، خرید تخم‌مرغ از مرغداران نیز مورد بازنگری قرار گیرد.
وی افزود: از آنجاکه قیمت نهاده‌های تولید حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و هزینه‌های تولید نیز با افزایش قیمت مواجه شده‌اند در جلسات متعدد، قیمت‌های جدیدی برای تخم مرغ تعیین شد.
اصغری اظهار کرد: براین اساس قیمت منطقی برای هر کیلوگرم تخم‌مرغ از نظر اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار ۳۸۷۰ تومان و از نظر وزارت جهاد کشاورزی ۳۶۸۰ تومان اعلام شد.
طبق تفام‌نامه‌ای که سال گذشته میان اتحادیه مرغ میهن و شرکت پشتیبانی امور دام منعقد شده بود، قیمت کف هر شانه تخم‌مرغ در بازار مصرف ۶۶۰۰ تومان و قیمت سقف این محصول ۷۴۰۰ تومان تعیین شده بود. 
 
نظرات شما
  •  

    سید شهاب سید ابراهیمی گفت : ۹۲/۰۳/۲۵

    لطفا از درج مطالب بی اساس پرهیز کنید
    تخم مرغ کیلویی 4400 واقعا خنده اوره
    من یه مرغدارم و تخم مرغ را کیلویی 2700 تومان به فروش میرسانم حال انکه قیمت تمام شده برای شرکت ما 3100 تومان میباشد قیمت بازار تخممرغ 2650 الی 2700 میباشد که بجز ضرر هیچ چیزی برای مرغدار نذارد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com