قفس مرغ های کانادا راحت تر می شود

قفس مرغ های کانادا راحت تر می شود
گروه "مزرعه های تولید تخم مرغ در کانادا" به عنوان ناظر بر تولید همه تخم مرغ ها در این کشور خبر اجرای برنامه 20 ساله برای تعویض قفس مرغ ها را اعلام کرد.
مالکان مرغداری های تولید تخم مرغ در کانادا قصد دارند قفس های سنتی مرغ ها را با قفس های جدیدی تعویض کنند که مرغ ها در آنها راحت تر باشند.
اجرای کامل این برنامه 20 سال طول خواهد کشید.
اجرای این برنامه به دنبال افزایش فشارها از سوی مصرف کنندگان، رستوران ها و شرکت های غذایی صورت می گیرد.
به تازگی شرکت آمریکایی مک دونالدز (یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان غذا در جهان)‌ اعلام کرد از این پس تنها تخم مرغ هایی را خریداری می کند که متعلق به مرغ هایی باشند که در قفس های باز زندگی می کنند.
گروه "مزرعه های تولید تخم مرغ در کانادا"  به عنوان ناظر بر تولید همه تخم مرغ ها در این کشور خبر اجرای برنامه 20 ساله برای تعویض قفس مرغ ها را اعلام کرد.
"روجر بیلیسر" مالک یک مرغداری در منطقه اونتاریوی کانادا گفت: این کار را به دلیل اقدامات شرکت ها انجام نمی دهیم ما همیشه برای فراهم کردن بهترین شرایط برای مرغ هایمان تلاش می کنیم.
بیلیسر گفت که اجرای این برنامه در مدت 20 سال با هدف حمایت مالکان مرغداری ها در برابر گرفتاری های مالی به دلیل هزینه های بالای سیستم های غیرسنتی است.
90 درصد تولید تخم مرغ کانادا در قفس های بسته انجام می شود.
براساس این برنامه قرار است در 8 سال آینده نیمی از مرغدارهای تولید تخم مرغ در کانادا قفس های خود را تعویض کنند.
همچنین 85 درصد از قفس ها در مرغداری های کانادا نیز در مدت 15 سال آینده تعویض می شوند تا اینکه برنامه در سال 2036 به هدف کامل از پیش مشخص شده برسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com