قطع دست دلالان برای تنظیم قیمت ها

قطع دست دلالان برای تنظیم قیمت ها
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به افزایش 900 تومانی قیمت مرغ مصرفی مردم در بازار، گفت: علت افزایش قیمت مرغ در بازار کاهش عرضه و همچنین انبار کردن آن برای تنطیم بازار شب عید است.
محمدتقی توکلی، با اشاره به افزایش قیمت مرغ مصرفی مردم در بازار، گفت: برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا قیمت مرغ را در بازار افزایش داده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کاهش تولید مرغ در کشور نداریم، افزود: علت افزایش قیمت مرغ در بازار کاهش عرضه و همچنین انبار کردن آن برای تنطیم بازار شب عید است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ضعف نظارت بر بازار موجب افزایش نرخ ها و بی ثباتی آن ها شده است، تصریح کرد: بسیاری از افزایش نرخ ها در بازار نتیجه حضور دلالان و تاثیرگذاری آن ها بر نرخ گذاری ها است.

دلالان عاملان گرانی ها در بازار
وی با بیان اینکه دولت باید با نظارت بر قیمت ها از سوءاستفاده دلالان جلوگیری کند،گفت: به طورحتم افزایش 900 تومانی نرخ مرغ در بازار به زودی با افزایش عرضه آن جبران خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم،با تاکید بر اینکه درحال حاضر جمع آوری مرغ مازاد مصرفی مردم در بازار به رشد قیمت آن منجر شده است، افزود: بسیاری از مواقع ایجاد جو روانی کمبود محصولی در بازار مجوز رشد قیمت آن را رقم می زند.
عضوهیات رئیسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بازگشت آرامش قیمتی به بازار مرغ و سایر محصولات مصرفی مردم نیازمند تشدید نظارت ها و کنترل بر بازار و رفتار عرضه کنندگان است.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار کرمانی گفت : ۹۴/۰۹/۲۲

    انشاالله پسر این نماینده دلسوز ؛ مرغدار بشه اونموقع متوجه بشه که قیمت فعلی مرغ گرانه یا ارزان !!!!!!!!!!!

    پاسخ...
  •  

    احمد گفت : ۹۴/۰۹/۲۲

    از طرز حرف زدن این نماینده معلومه اصلا اطلاعاتی از تولید مرغ و بازار اون نداره! شمارو خدا ببینید کی ها نماینده ما شدن و برای ما تصمیم میگیرن!
    الان این معنی حمایت از تولید کننده رو میدونه؟ اصلا میدونه قیمت مرغ تولیدی در حال حاضر برا تولید کننده یعنی ضرر؟
    اگه میدونست اینجوری حرف نمی زد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۹/۲۲

    خدایا ما چه گناهی کردیم که یه همچین ادمای نادانی باید در مورد شغلمون تصمیم بگیرن و اظهارنظر کنن.خداوکیلی یارو معلومه هیچی از مرغ و مرغداری نمیفهمه.خدا عاقبت ما رو بخیر کنه

    پاسخ...
  •  

    محرم اسرار گفت : ۹۴/۰۹/۲۳

    سلام خدمت نماینده محترم مجلس (ازهمه جا بی خبر)
    ایشون یا اصلا خبرندارن یااینکه درمقطعی از بعضی اخبار بازار اونهم بصورت گزینشی مطلع میشن
    مهمتر اینکه خبر نداره که این افزایش قیمت فقط مربوط به مرغ اماده طبخ است و مرغداران فلک زده هنوز مرغ زنده زیادی رو دستشون مونده و حدود هزار تومان زیر قیمت تمام شده دارن مرغ میفروشن
    ازهمه مهمتر اینکه تازه خبردارشده که تو این مملکت همه جیز در دست دلال و واسطه است وهیچ قدرتی نمیتونه در تنظیم بازار بجز اونها دخالت کنه و همه چیز در همه حال و هر مکان در دست دلال و واسطه

    پاسخ...
  •  

    حسین اکبری گفت : ۹۴/۰۹/۲۳

    دست دلال ها رو میخوای قطع کنی؟ مواظب باش پا هاتو قطع نکنن.اصلا به من چه . من که نه نماینده مجلسم نه دلال.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    کارشناس گفت : ۹۴/۰۹/۲۳

    من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم. بییاد همه با هم بریم بمیریم آقای نماینده خودش تنهایی هست. بره یه دوره تولید کنه بفهمه اوضاع از چه قراره

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۹/۲۳

    چرا پیغام منو نمایش ندادین

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com