قزوین نخستین تولید کننده مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک است

قزوین نخستین تولید کننده مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک است
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: استان به عنوان نخستین تولید کننده مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک، دارو و سموم دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است.
وحید کشاورز اظهار کرد: با توجه به فراخوان استانداری قزوین مبنی بر مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه مقاله در نخستین همایش ملی رویکردهای نوین آمایش سرزمین در ایران، مقاله آمایش سرزمین و کشاورزی ارگانیک به عنوان تنها مقاله ارائه شده از استان قزوین، توسط کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی به صورت سخنرانی ارائه شد.
وی افزود: در مقاله ارائه شده با ذکر تاریخچه‌ای از تولید محصولات کشاورزی ارگانیک، به ظرفیت‌های تولید این محصولات به ویژه فرآورده‌های خام دامی در کشور و استان قزوین و همچنین لزوم توجه ویژه به تولید این محصولات در آمایش سرزمین اشاره شده و در پایان به ارائه پیشنهاداتی در رابطه با توسعه این فرآورده‌ها در کشور پرداخته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: استان به عنوان نخستین تولید کننده مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک و همچنین با توجه به تولید محصولات کشاورزی بدون مصرف دارو و سموم دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com