فیلم مستند اولین جلسه همدلی و هم‌اندیشی دکتر لاریجانی با مدیران تشکل‌های صنعت طیور کشور

فیلم مستند اولین جلسه همدلی و هم‌اندیشی دکتر لاریجانی با مدیران تشکل‌های صنعت طیور کشور
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای یافتن بازارهای بین‌المللی و جهانی، باید ارتقای کیفیت و استانداردسازی تولید طیور صورت بگیرد، افزود: مجلس برای ارتقای صنعت طیور، آماده گنجاندن پیشنهادات کارشناسی شده به صورت قانون در برنامه ششم توسعه است.
طی این جلسه که خبرنگار موسسه ITPNews به عنوان خبرگزاری صنعت در آن حضور داشت مباحث مختلفی صورت گرفت که اهم آنها مربوط به مشکلات صادرات گوشت مرغ، مشکلات ذخیره سازی و توزیع مناسب گوشت مرغ، مشکلات مربوط به نوسانات شدید قیمت در بازار صنعت مرغداری و راهکار بررسی زنجیره های تولید و حمایت آن در بین متولیان بود.
همچنین در خصوص قدرت اجرایی تشکل ها و اصناف در صنعت موضوعات مختلفی مطرح گردید و مقرر گردید برای بر طرف نمودن اکثریت معضلات صنعت، برنامه ششم مجلس در این بخش با بازنگری مجدد، به مسائل فوق بپردازد.
در این نشست که به همت مرغدار نمونه کشور و واحد تولید کننده جوجه یکرزوه یاسان در واحد مادر این شرکت برگزار گردید، روسای تشکل های مهم صنعت حضور داشتند و به اتفاق جناب آقای لاریجانی - رئیس مجلس شورای اسلامی - را به عنوان مدیر و رئیس افتخاری صنعت طیور ایران انتخاب نمودند.

عکس های تهیه شده توسط خبرنگار موسسه ITPNews و همچنین گزارشگر اختصاصی خانه ملت را می توانید از اینجا مشاهده کنید

همچنین مستندی در این خصوص تهیه شده است که فیلم آن را می توانید در زیر مشاهده نمایید

{tor_mjvideo}poster=photos/itpvp/pic/movies/ITPNews_Larijani_Hamandishi_94_01_10.JPG src=photos/itpvp/movies/ITPNews_Larijani_HamAndishi.flv{/tor_mjvideo}
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com