فیلم + تصویر/دانش فنی و خط تولید یکی از واکسن های موسسه رازی به شرکت رویان دارو واگذار شد

فیلم + تصویر/دانش فنی و خط تولید یکی از واکسن های موسسه رازی به شرکت رویان دارو واگذار شد
همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وزیر جهاد کشاورزی از شرکت رویان دارو (تولید کننده داروهای دامی) در سمنان بازدید کرد.
به گزارش ITPNewsدر جریان بازدید محمود حجتی از این شرکت،خط تولید اولین داروی ضد عفونی کننده و ضد انگل های خارجی و قارچ مورد بهره برداری قرار گرفت.
این داروی جدید، جایگزین داروی ممنوعه "مالاشیت گرین" برای شستشو و ضدعفونی استخرهای پرورش ماهی خواهد شد.
وزیر جهاد کشاورزی همچنین در جمع مدیران شرکت رویان دارو گفت: حمایت از فعالیت های بخش خصوصی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است. وی تصریح کرد: با توجه به نقش واکسن در پیشگیری از بیماری ها بهتر است این شرکت، تولید واکسن را هم در دستور کار قرار دهد. براساس این گزارش، وزیر جهاد کشاورزی در ادامه دستور واگذاری دانش فنی و انتقال خط تولید یکی از واکسن های موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به این شرکت را صادر کرد و مقرر شد سازمان دامپزشکی کشور و موسسه رازی ظرف مدت دو هفته تفاهم نامه لازم در این زمینه را تنظیم نمایند.
وزیر در اجرای دستور صادره خود به رئیس سازمان دامپزشکی اعلام و تاکید نمود که هیچگونه دیرکرد و عذر و بهانه ای را در تاخیر دستور فوق قبول نخواهم کرد و پس از 15 روز آینده توجیحات اداری و وقت گیر را در خصوص این واگذاری نخواهم پذیرفت.
وی یادآور شد که ما در این خصوص قصور داشته ایم و باید برای جبران آن و حمایت از بخش خصوصی عجله کنیم و کاغذ بازی را در خصوص حمایت از این بخش از برنامه های خود حذف کنیم.
وزیر گفت : این شرکت باید در نشستهای بین المللی جهت نشان دادن قدرت و توانایی های داروهای انسانی و دامپزشکی ایران که توسط جهاد و یا سازمان دامپزشکی برگزار می کند شرکت نماید و قدرت کیفیتی ایران را به سایر کشور ها نشان دهد. وی با چندین بار تاکید بر کلمه باید اعلام داشت که موسسه رازی باید تمام همکاری های خود را برای انتقال هر خطی که مد نظر مدیران شرکت رویان دارو می باشد موافقت نماید و ظرف 15 روز آینده تمام بسترها و توافقات آن امضا و این امر انجام شود. وی در خصوص دستور مقام معظم رهبری در مسیر حمایت از فعالین صنعت اعلام داشت این وزارت هر گونه حمایتی را از فعالین این بخش انجام خواهد داد.

سرعت رشد رویان دارو متناسب با پیشرفت دنیا می باشد
در طول سال گذشته دکتر خلج که در این نشست یکی از همراهان وزیر جهادکشاورزی بودند دو مرتبه و به صورت کامل از کارخانه رویان دارو بازدید به عمل آورده اند. وی در خصوص دستور مستقیم وزیر اعلام داشتند: که سازمان دامپزشکی به همه شرکت های دارویی نگاه یکسان دارد و از تمام آنها بازدید نموده و خواهم نمود  اما مجموعه پرسنل فعال در رویان دارو کاملا علمی بوده و تلاش می نمایند که همزمان با پیشرفتهای دنیا رو به جلو باشند و با دیدی که از توسعه علم در دنیای دارو سازی وجود دارد رو به پیشرفت هستند و تا کنون در این خصوص سرعت عمل بالا و قابل قبولی را از خود نشان داده اند . رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور اعلام داشت تنوع و کیفیت داروهای دامی تولیدی شرکت رویان دارو  که در بازار وجود دارد خوب و دلگرم کننده می باشد.

امیتیاز 100 از 100 امتیاز
از دکتر خلج در خصوص امتیاز علمی شرکت رویان سئوال کردیم که فرمودند باید کمیته علمی در این باره نظر دهد و آقای دکتر مهدوی نژاد مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی را مسئول این کمیته معرفی نمودند که ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار ITPNews این امتیاز را بسیار بالا و آن را 100امتیاز کامل اعلام نمود.

شما می توانید عکس های مربوط به این بازدید را از اینجا ملاحظه فرمایید

شما می توانید فیلم مربوط به بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کارخانه رویان دارو و صدور دستور انتقال چند خط از خطوط تولیدی موسسه رازی به شرکت رویان دارو را از اینجا یا در زیز همین مطلب مشاهده نمایید

{tor_mjvideo}poster=photos/itpvp/pic/movies/ITPNews-RooyanDaru-web-01.JPG src=photos/itpvp/movies/ITPNews_RooyanDaru_Vazir_KhateRazi_95.flv{/tor_mjvideo}

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com