فعالیت ۲۲۰ مرغداری در چهارمحال و بختیاری

فعالیت ۲۲۰ مرغداری در چهارمحال و بختیاری
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توزیع نهاده‌های مورد نیاز واحدهای پرورش مرغ گوشتی، مرغ مادر و مرغ تخم گذار از طریق سامانه و به صورت سیستمی انجام شد، تصریح کرد: در این روش با ثبت اطلاعات واحدها، نهاده‌های مورد نیاز از طریق سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی در اختیار مرغداران قرار گرفت.
سام مردانی افزود: در حال حاضر دانه ذرت و کنجاله سویا موردنیاز این واحدهای مستقیماً از طریق سامانه بر اساس ظرفیت‌های واحدها به آنها تخصیص داده می‌شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: شفافیت، حذف واسطه‌ها، دریافت نهاده بر اساس قیمت مصوب دولتی و سهولت انجام کار از ویژگی‌های بارز سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی است.
مردانی: تعداد ۲۲۰ واحد مرغداری شامل مرغ گوشتی، مرغ مادر و مرغ تخم گذار با ظرفیت ۴ میلیون ۹۵۰ قطعه در هر دوره، در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی ثبت نام کرده اند
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر مقدار ۲۴ هزار و ۵۱۸ تن نهاده دامی بین واحدهای مرغداری، پرورش شتر مرغ و بوقلمون گوشتی توزیع شده است که از این مقدار ۱۵ هزار و ۲۰۰ تن ذرت و ۹ هزار ۳۱۸ تن کنجاله سویا توزیع شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com