فعالیت 60 واحد مرغداری در دشتستان

فعالیت 60 واحد مرغداری در دشتستان
رئیس دامپزشکی شهرستان دشتستان از فعالیت 60 واحد مرغداری در دشتستان خبر داد.
امین کریمی اظهار داشت: اداره دامپزشکی دشتستان در چند سال گذشته نظارت دقیقی بر کشتارگاه‌ها و اماکن پرورش دام و طیور داشته و این مسئله در بهداشتی کردن این اماکن و رشد و تقویت این بخش بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و وسیع استان بوشهر است و شاهد واحدهای مختلف پرواربندی گاو و گوساله و مرغداری در این شهرستان هستیم که نظارت بر این اماکن بر عهده دامپزشکی است.
رئیس دامپزشکی شهرستان دشتستان از فعالیت 60 واحد مرغداری در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 60 مرغداری و سه کشتارگاه در این شهرستان فعال هستند که روزانه 30 هزار کیلو مرغ توسط آنها تولید و ذبح می‌شود.
 کریمی تصریح کرد: مرغ تولیدی در مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های دشتستان، علاوه بر مصرف داخل استان به سایر استان‌ها نیز صادر می‌شود.
وی از پلمپ یک کشتارگاه در دشتستان خبر داد و گفت: کشتارگاه بوشهرمرغ این شهرستان به علت تخلفات عدیده بهداشتی با حکم قضایی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکلات، پلمپ شد.
رئیس دامپزشکی دشتستان در تشریح جزئیات این موضوع بیان داشت: بر اساس گزارش بازرسین شبکه دامپزشکی این شهرستان مبتنی بر وجود مشکلات بهداشتی در کشتارگاه بوشهر مرغ، این مرکز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
وی اضافه کرد: در بازدید مدیرکل و معاون فنی دامپزشکی استان بوشهر از این کشتارگاه واقع در منطقه چاه عربی، این مرکز به دلایل فرسودگی تاسیسات، فقدان پروانه بهداشتی معتبر و نداشتن روحانی ناظر ذبح شرعی با حکم مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی تعطیل شد.
کریمی اذعان داشت: از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای رعایت مسایل بهداشتی در مرغداری‌ها استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم با همکاری مسئولان کشتارگاه‌ها و واحدهای مرغداری شاهد رشد و پیشرفت در این حوزه باشیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com