فعالیت 172 واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان درمیان

فعالیت 172 واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان درمیان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درمیان گفت: تعداد 172 واحد پرورش مرغ گوشتی دارای پروانه بهره برداری در سطح شهرستان درمیان فعال است.
وحید ضیائیان احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درمیان،اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 172 واحد پرورش مرغ گوشتی دارای پروانه بهره برداری در سطح شهرستان درمیان فعال است.
وی افزود: مجموع ظرفیت این واحدها یک میلیون و 816 هزار و600 قطعه مرغ بوده که  پیش بینی می‌شود امسال تولید گوشت مرغ در این شهرستان به بیش از  نه هزار و 348 تن برسد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیان کرد: در این تعداد واحد مرغداری برای 300 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی و برای هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.
ضیائیان احمدی عنوان کرد: گوشت مرغ تولید شده در شهرستان درمیان به استانهای سیستان و بلوچستان،خراسان رضوی  و کرمان صادر می‌شود.
وی اذعان کرد: افرادی که مرغداری دارند برای راه اندازی از جهاد کشاورزی تسهیلات گرفته اند و تسهیلات بر اساس ظرفیت پروانه پرداخت می‌شود.
 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی برای مرغداریها دو نوع تسهیلات پرداخت می‌کند که یکی به صورت سرمایه در گردش بصورت یکساله  با نرخ ۱۰ یا ۱۲.۵ درصد است وتسهیلاتی دوم تسهیلات مکانیزاسیون ( تجهیزات مرغداری) به صورت  پنج ساله با 15 درصد است که این تسهیلات هم اکنون ارائه می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com