فروش ویژه مرغ به مناسبت ماه رمضان

فروش ویژه مرغ به مناسبت ماه رمضان
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با چندین سازمان میادین میوه و تره بار هماهنگ شده است تا واحدهای ویژه‌ای را برای فروش فوق‌العاده مرغ تخصیص دهند
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی از فروش ویژه مرغ به میزان لازم به مناسبت ماه مبارک رمضان و به صورت فروش‌های فوق‌العاده خبر داد.
محمد یوسفی اعلام کرد: اتحادیه مرغ گوشتی ایران همچون سایر اتحادیه‌ها و اصناف به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع مرغ در قالب فروش فوق‌العاده خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با چندین سازمان میادین میوه و تره بار هماهنگ شده است تا واحدهای ویژه‌ای را برای فروش فوق‌العاده مرغ تخصیص دهند، از طرف دیگر مرغ در واحدهای صنفی داوطلب نیز به صورت فروش فوق‌العاده ارایه خواهد شد.
یوسفی ضمن تاکید بر این امر که تولیدات مرغ به حدی است که عدم فروش مناسب منجر به زیان مرغداران خواهد شد، خاطرنشان کرد: از آنجایی که فروش فوق‌العاده تقریبا از اواخر تیرماه آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت، با هر میزان تقاضا، مرغ در بازار عرضه خواهد شد.
رئیس اتحادیه مرغداران گوشتی اضافه کرد: در حال حاضر مرغ با نرخ سه هزار و 300 تومان در واحدهای صنفی و با قیمت سه هزار و 100 تومان به صورت بسته‌بندی در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com