مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام:
فروش مرغ بیش از ۸۲۰۰ تومان تخلف است

فروش مرغ بیش از ۸۲۰۰ تومان تخلف است
در حالی که مرغداران افزایش قیمت خوراک مرغ را عامل گرانی گوشت مرغ می‌دانند و قیمت این محصول را تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان پیش برده‌اند، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام این موضوع را رد کرد و گفت: خوراک دام و طیور گران نشده لذا فروش مرغ با نرخ بیش از ۸۲۰۰ تومان مصوب، تخلف است و در راستای کاهش قیمت، مرغ تازه و منجمد به قیمت دولتی عرضه می‌کنیم.
حمید ورناصری، گفت: متوسط قیمت گوشت مرغ در استان تهران حدود ۹۵۰۰ تومان بوده و با افزایش قیمت‌های غیرقانونی برخورد می‌شود و اگر چنین مسأله‌ای صحت داشته باشد که اتحادیه قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان را تعیین کرده باشد، تخلف محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که مرغداران نسبت به بالابودن قیمت نهاده‌های تولیدشان گلایه دارند و آن را موجب افزایش قیمت‌ها می‌دانند، اظهار کرد: این مسأله به هیچ وجه تأیید نمی‌شود، چرا که واردات خوراک دام و طیور با ارز ۳۸۰۰ تومانی انجام شده است و هم‌اکنون هیچ مشکلی در قیمت و بازار این محصولات اساسی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سازمان‌های میوه و تره‌بار ۶۷۵۰ تومان بوده و هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم و تازه در این نقاط ۷۹۹۰ تا ۸۱۰۰ تومان عرضه می‌شود و از مردم می‌خواهیم هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی را به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.
 
نظرات شما
  •  

    دکتر بهروز شیرازی گفت : ۹۷/۰۵/۱۵

    وقتی قیمت مصوب ستاد حمایت 9200 ت هست ورناصری که تاجر بزرگی هست اخه مردنا حسابی که میگی علوفه دامی گرون نشده تو توی کدوم مملکت زندگی می کنی یا اینکه سر کوچه شما قیمت اینجور هست

    پاسخ...
  •  

    محمدی گفت : ۹۷/۰۵/۱۵

    سلام جناب آقای مسئول بفرمایید با ارز 3800 تومانی که نهاده وارد شده است قیمت ذرت وسویا باید چند باشد

    پاسخ...
  •  

    علی گفت : ۹۷/۰۵/۱۷

    مدیر پشتیبانی محترم مثل اینکه اصلا از گران شدن اقلام خبر ندارن و یا اینکه نمیدونن ضریب محاسبه قیمت مرغ در کشتارگاه 1.42 هست. الان که 7000 تومان قیمت مرغ هست با احتساب ضریب مرغ قیمت فروشگاه نزدیک 10000 تومن میشه. یعنی چه که قیمت مرغ 8200 هست. حداقل اقای مدیر پشتیبانی وقتی صحبت می کنید یه ذره داده های بازار رو قبا رفتن به روی صحنه مطالعه کن

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com