فروش مرغ بالای ۵۴۰۰ تومان تخلف است

فروش مرغ بالای ۵۴۰۰ تومان تخلف است
مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت با اشاره به اینکه سقف قیمت مرغ تازه در سرار کشور ۵۴۰۰ تومان درنظر گرفته شده است، گفت: قیمت مرغ منجمد نیز ۴۸۰۰ تومان تعیین شده است.
علی اکبر پورکاوه با اشاره به اینکه با توزیع نقطه‌ای و هدفمند، ذخیره سازی مرغ به نحوه مطلوب انجام و مشکلی در عرضه آن وجود ندارد، اظهار داشت: هم اکنون ستاد تنظیم بازار در قیمت‌گذاری مرغ منجمد ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان و حمایت از تولید کنندگان قیمت این کالا را ۴۸۰۰ اعلام کرد و مراکز توزیع کننده نیز ۵۰۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه می‌نماید.
وی با اشاره به اینکه البته سقف قیمت مرغ تازه نیز ۵۴۰۰ تومان درنظر گرفته شده است گفت: هفته گذشته بازار خرید و فروش مرغ با التهاباتی روبه‌رو شد ولی با مدیریت کارآمد ظرف سه روز سازماندهی کردیم و هم اکنون مرغ تازه با قیمت ۵۴۰۰ در سراسر کشور عرضه می‌شود.
البته این مقام مسئول در ادامه به تأمین برنج مورد نیاز مردم و رفع حاشیه‌هایی که باعث شده بود تا حدودی قیمت برخی از انواع برنج با نوسانات روبرو شود نیز اشاره کرد و افزود: با روان سازی و رفع تخلفات صورت گرفته قیمت ها در حوزه برنج نیز به نحو موثری مدیریت خواهند شد.
پورکاوه ضمن اشاره به اینکه براساس هدف گذاری‌ها توزیع ۲۰۰ هزار تن برنج وارداتی در کنار تولید داخل برای رفع مایحتاج مردم تا پایان سال پیش بینی شده است گفت: هم اکنون روند واردات و توزیع برنج در کشور تسهیل شده و مردم به هیچ عنوان نگران نباشند.

 
نظرات شما
  •  

    ابوالقاسم شریفی گفت : ۹۲/۰۱/۱۴

    اقای مدیر کل بازار فقط مرغ نیست ،گوج کیلوی 45000ریال هدیه نوروزی تنظیم بازار 92 و......................................

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com