فروش جوجه یک روزه به دلالان ممنوع است

فروش جوجه یک روزه به دلالان ممنوع است

کلیه شرکت های مرغ مادر و تولیدکنندگان جوجه یک روزه در استان گیلان از عرضه و فروش جوجه به دلالان منع شدند.به گزارش موج، رییس سازمان بازرگانی گیلان گفت: بر اساس گزارش های رسیده برخی از واحدهای مرغ مادر تولیدات خود را به قیمت بالاتر از نرخ مصوب و یا به صورت کلی به دلالان و واسطه ها ارائه می دهند که این کار موجب افزایش قیمت مصرف کننده گوشت مرغ خواهد شد.
سیاوش امینی افزود: برهمین اساس و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار و تنظیم آن، تولیدکنندگان از فروش جوجه یک روزه به دلالان منع شده و فقط مجاز به فروش آن به واحدهای تولیدی مرغ گوشتی دارای پروانه معتبر خواهند بود.
وی ادامه داد: ضمن اینکه در زمان فروش باید فاکتور فروش رسمی برای خریداران هم صادر کنند.
امینی تصریح کرد: قیمت هرقطعه جوجه یک روزه براساس دستورالعمل سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در ابتدای سالجاری، شش هزار ریال است و دریافت هرگونه وجه مازاد بر این مبلغ تخلف بوده و گرانفروشی محسوب می شود.
رییس سازمان بازرگانی گیلان با اشاره به تاکید دولت بر جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در آستانه هدفمندسازی یارانه ها، گفت: درصوت عدم رعایت موارد مذکور و شناسایی واحد تولیدی متخلف، به استناد مواد قانونی تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با واحدهای متخلف به شدت برخورد می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com