فروش جوجه با نغمه تورنگ طلایی

فروش جوجه با نغمه تورنگ طلایی
جوجه یک روزه گوشتی
امروزه فروشندگان زیادی فروش تخصصی جوجه یک روزه گوشتی را برعهده دارند. با این حال افرادی که تمایل به خرید جوجه یک روزه گوشتی دارند، باید توجه داشته باشند که این جوجه‌ها را از مراکز معتبر تهیه نمایند. در حال حاضر بسیاری از مراکز فیزیکی و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس است که جوجه یک روزه گوشتی را به فروش می‌رسانند. ما در نغمه تورنگ طلایی با سال‌ها تجربه آماده ارائه این خدمات به صورت اینترنتی و آنلاین به شما هستیم. در این مقاله بیشتر در مورد جوجه یک روزه گوشتی و فروش تخصصی آن توسط این مرکز صحبت خواهیم کرد.
 
در سالهای بسیار دور جوجه های یک روزه محلی بنا به سازگاری نسبت به آب و هوا و اقلیم نقاط مختلف کشور ما ایران نام آن مناطق جغرافیایی را روی آنها نهاده اند از جمله نژاد های جوجه محلی می توان به نژاد های جوجه یک روزه گلپایگانی ،جوجه یکروزه مرندی ، جوجه یک روزه لاری ، جوجه یک روزه ورامینی ، جوجه یک روزه لری ، جوجه یک روزه کردی و جوجه یک روزه محلی استان های مختلف اشاره کرد که از این جوجه مرغ ها اصولا به منظور تخم گذاری و از جوجه خروس های آنها به جهت گوشتی استفاده می نمایند . جهت اطلاع از قیمت جوجه یک روزه با ما در تماس باشید
تولید جوجه یک روزه گلپایگانی شرکت نغمه تورنگ طلایی :
شرکت نغمه تورنگ طلایی تولید کننده و عرضه کننده ی جوجه یک روزه محلی به اقصی نقاط ایران می باشد که این شرکت 4 روز در هفته جوجه های یک روزه درجه یک تولیدی خود را که بیشتر از سویه و نژاد گلپایگانی (جوجه یک روزه بومی گلپایگانی) می باشند را از تعداد حداقل300 قطعه به بالا به وسیله ی ماشین های حمل مخصوص و همچنین سرویس های ویژه ترمینال حمل می نماید .

جوجه یک روزه گوشتی
جوجه‌های گوشتی، انواع جوجه‌هایی هستند که برای تولید گوشت پرورش داده می‌شوند. این جوجه‌ها فراوان‌ترین گونه‌های طیور هستند که بیشترین جمعیت را نسبت به دیگر گونه‌های پرندگان دارند. جوجه‌های گوشتی می‌توانند تا 5 برابر وزن خود، وزن اضافه کنند. در هنگام پرورش جوجه گوشتی، پس از گذشت هفته اول، هدف داشتن حیواناتی همگن با رشد متعادل و امکان بیشترین قابلیت زنده ماندن است. همه این موارد با پرورش و نگهداری مناسب امکان‌پذیر است.
جوجه یک روزه گوشتی دارای انواع مختلفی است که این گونه‌ها با هم متفاوت هستند. این جوجه‌ها را بر اساس نوع مرغ مادر و پدر به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌کنند که با عنوان راس، کاب، آرین، هوبارد و... نامگذاری می‌شوند. در هنگام فروش تخصصی جوجه یک روزه گوشتی مهم‌ترین فاکتوری که در نظر گرفته می‌شود، ضریب تبدیل مرغ است که ضریب تبدیل مرغ آرین بهتر از انواع دیگر شناخته می‌شود.

نحوه نگهداری از جوجه یک روزه گوشتی
اگر به تازگی پرورش جوجه یک روزه گوشتی را آغاز کرده‌اید، با چالش‌های زیادی روبه رو خواهید شد. جوجه‌ها می‌توانند گرمای زیادی تولید کرده یا بلافاصله آن را از دست بدهند، با این حال آن‌ها قادر به هماهنگ‌سازی خود با دمای پایین نیستید، بنابراین لازم است به طور مداوم بر محیط، تهویه و دمای آن‌ها نظارت داشته باشید. بهترین زمان برای شروع پرورش جوجه‌های یک روزه فصل بهار است. زیرا با بالا رفتن سن جوجه‌ها دمای هوا بالا رفته و دیگر نیازی به تولید گرمای مصنوعی نخواهید داشت. در هنگام نگهداری از جوجه یک روزه گوشتی گرد و غبار و بوهای تولید شده را درنظر داشته باشید، در صورت امکان، یک اتاق استفاده نشده انتخاب کنید و سطوح را با ورق‌های کاغذ یا روزنامه‌های قدیمی بپوشانید تا مشکل گرد و غبار را کاهش دهید. مطمئناً حفظ دمای ثابت و مقابله با شکارچیان آن‌ها درون خانه کار راحتی خواهد بود.
برای نگهداری از جوجه یک روزه گوشتی سالم، به مکانی تمیز و فضای کافی نیاز خواهید داشت. به طور کلی برای پرورش جوجه یک روزه گوشتی، مکانی را انتخاب کنید که تهویه مناسبی داشته باشد. در ابتدا به مکان بزرگی نیاز نخواهید داشت، اما از آنجایی که جوجه‌ها خیلی سریع رشد می‌کنند، تهیه مکانی بزرگ‌تر را درنظر داشته باشید. در پرورش و نگهداری جوجه یک روزه ارتفاع دیوار نیز مورد توجه است. جوجه‌های یک روزه پس از دو یا سه هفته به خوبی پرواز می‌کنند، بنابراین دیواره‌ها باید بسیار بلند باشد.
از آنجایی که جوجه‌ها خیلی سریع رشد می‌کنند، ضایعات زیادی نیز تولید خواهند کرد. به همین دلیل کف قفس را با ورقه‌هایی پوشانده و لازم است این ورقه‌ها به طور مرتب تعویض شوند تا از تولید بو و ایجاد ظاهر کثیف در محیط زندگی آن‌ها جلوگیری شود.

گرم نگه داشتن جوجه‌های یک روزه
جوجه‌های یک روزه باید در هفته اول 95 درجه، هفته دوم 90 درجه و به همین ترتیب (کاهش 5 درجه در هفته) تا پنج تا شش هفتگی یا رسیدن به دمای محیط بیرون نگهداری شوند. یک لامپ حرارتی مادون قرمز قرمز 250 واتی که در وسط محیط معلق است منبع توصیه شده برای این گرما است. نور قرمز به جلوگیری از مشکلات نوک زدن کمک کرده و نسبت به نور سفید برای جوجه‌ها استرس کمتری دارد.
دو دماسنج را در محیط پرورش قرار دهید (یکی روی زمین زیر لامپ و دیگری دورتر) تا بتوانید دما را اندازه گیری کرده و لامپ حرارتی را بر اساس آن به سمت بالا یا پایین تنظیم کنید. وقتی جوجه‌ها سرد می‌شوند، در یک توده زیر لامپ جمع می‌شوند. در حالی که وقتی گرم هستند، در محیط پخش شده و از چراغ دوری می‌کنند. با نظارت بر دماسنج، می‌توانید مطمئن شوید که جوجه‌های یک روزه گوشتی دمای مناسبی دارند، و می‌توانند در صورت لزوم تعیین کنند که آیا باید جمع شوند یا پخش شوند.
پاداش تمام این کارهای اولیه، جوجه‌های سالم و گوشتی در محیط شماست که پس از حدود 5 ماه می‌توانید از تخم مرغ یا گوشت آن‌ها استفاده کنید.

اهمیت تغذیه جوجه یک روزه گوشتی
اولین چیزی که جوجه‌ یک روزه گوشتی هنگام ورود به آن نیاز دارد آب است، بنابراین داشتن آبخوری‌های مناسب و پر و تمیز نگه داشتن آنها بسیار مهم است. در صورت استفاده از آبخوری‌های نامناسب، جوجه‌های یک روزه می‌توانند غرق شوند یا به خود آسیب برسانند، بنابراین خرید تجهیزات مناسب قبل از شروع پرورش جوجه‌ها لازم و ضروری است. جوجه‌ها به ناچار ضایعات و خاک‌های کف قفس را در آب می‌ریزند، بنابراین ظرف‌های آب باید روزانه چندین بار شسته و پر شوند. همانطور که جوجه‌ها بزرگتر می‌شوند، به ظرف‌های بزرگ‌تری نیاز خواهید داشت. می‌توانید آبخوری‌ها را در سطوح بالاتر قرار دهید تا آب خوردن برای جوجه‌ها راحت‌تر باشد.
علاوه بر آب خوری، باید مکانی را برای دانه‌ها نیز در نظر داشته باشید تا جوجه‌های زیادی بتوانند به طور همزمان تغذیه کنند. مانند آبخوری، در صورت عدم استفاده از تجهیزات مناسب، بلایا ممکن است رخ دهد، بنابراین بهتر است آنچه را که مناسب است خریداری کنید تا از هرگونه رقابت بین جوجه‌ها جلوگیری نمایید. توزیع دانخوری‌ها، فاصله بین آبخوری و دانخوری، حجم غذا و تعداد جوجه‌ها در هر دانخوری همگی از مواردی هستند که در هنگام پرورش جوجه یک روزه گوشتی باید در نظر داشته باشید.

مواد غذایی مورد نیاز جوجه‌های گوشتی
برای شروع تغذیه، برخی خوراکی‌های دارویی یا غیردارویی موجود هستند که به طور خاص برای دادن هر چیزی که جوجه‌های در حال رشد نیاز دارند، فرموله شده‌اند. اگر جوجه‌ها برای کوکسیدیوز واکسینه شده باشند، می‌توان از خوراک بدون دارو استفاده کرد در حالی که خوراک دارویی برای جوجه‌هایی که واکسینه نشده اند خوب است. اگر جوجه یک روزه گوشتی می‌خرید، جوجه واکسینه شده دریافت نمی‌کنید، بنابراین بهتر است از خوراک اولیه دارویی استفاده نمایید.
از آنجایی که هدف از پرورش این جوجه‌ها تولید گوشت است، بدن آن‌ها به سطوح پروتئین بالاتری نسبت به سایر جوجه‌ها نیاز دارد. بنابراین، برای شروع تغذیه، پیشنهاد می‌کنیم از یک بوقلمون با پروتئین بالاتر استفاده کنید. علاوه بر این جوجه‌های یک روزه گوشتی به متونین و لیزین نیاز دارند، این مواد آمینواسیدهای لازم برای تبدیل مواد مغذی به گوشت هستند. جوجه‌ها همچنین به ویتامین‌های A، B2، B12، D3، K و مواد غذایی کم فیبر برای رشد نیاز دارند. البته این روند تغذیه به نوع پرنده ای که پرورش می‌دهید بستگی دارد. از آنجایی که جوجه‌ها در حال رشد هستند، باید به اندازه‌ای که می‌خواهند غذای اولیه دریافت کنند و نباید بیش از حد از حشرات، کرم‌ها، انگور و غیره تغذیه نمایند.
قیمت جوجه بوقلمون | بدن جوجه شامل حدود 80 درصد آب است، بنابراین کیفیت آب عالی برای حداکثر عملکرد جوجه گوشتی ضروری می‌باشد. فراموش نکنید که عملکرد پرنده می‌تواند به دلیل کیفیت پایین آب مختل شود.

قیمت جوجه یک روزه گوشتی
برای اطلاع از قسمت جوجه یک روزه گوشتی لازم است به فروشگاه‌های معتبر فروش تخصصی جوجه یک روزه گوشتی که محصولات خود را با بالاترین کیفیت به فروش می‌رسانند، مراجعه کنید. از آنجایی که جوجه‌ها که برای پرورش به فروش می‌رسند دارای انواع مختلفی هستند، بنابراین قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. در واقع نژاد جوجه یک روزه و کیفیت آن‌ها، به طور مستقیم بر قیمت آن‌ها تاثیرگذار است. فروشندگان در فروشگاه‌های معتبر، با توجه به نوع جوجه، ضریب تبدیل مرغ و مقدار گوشتی که جوجه تولید می‌کند، محصولات خود را قیمت گذاری می‌کنند.
شما می‌توانید با مراجعه به قسمت فروش محصولات و انتخاب جوجه گوشتی، از قیمت انواع جوجه گوشتی یک روزه در نغمه تورنگ طلایی مطلع شوید.

نحوه خرید از نغمه تورنگ طلایی
امروزه بسیاری از افراد برای پرورش جوجه گوشتی در خانه و برخی برای پرورش این جوجه‌ها در مرغداری اقدام به خرید این محصول می‌کنند. مهم نیست که هدف شما چیست، شما با هر هدفی که جوجه گوشتی یک روزه را می‌خرید، لازم است جوجه‌ها را از مراکز معتبر که جوجه سالم و قوی به شما عرضه می‌کنند، تهیه نمایید. ما در گروه نغمه تورنگ طلایی این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی جوجه‌های گوشتی از سلامتی و ایمنی کافی برخوردار هستند. برای خرید جوجه یک روزه گوشتی و همچنین اطلاع از قیمت روز جوجه‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در فروش جوجه نغمه تورنگ طلایی تماس بگیرید.
 
نظرات شما
  •  

    مسعودامیری گفت : ۰۱/۱۲/۱۴

    سلام از راهنماییهای شما متشکرم آیا اگر در روستا تولید کنیم مثلا بوقلمون محلی برای خرید وجود داردمتشکرم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com