فروش بیسابقۀ تخم مرغ در انگلیس

فروش بیسابقۀ تخم مرغ در انگلیس
طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی صنعت تخم مرغ بریتانیا، خرده فروشی تخم مرغ در این کشور با تکیه بر رشد چند ساله ، بسیار افزایش داشته است.
از نظر وزن و تناژ، در مقایسه با سال گذشته در 3 فصل نخست سال 6% افزایش داشته و در صورت تداوم فروش به همین منوال، آمار بی نظیری را از دهۀ 1950 میلادی تاکنون خواهیم داشت. این امر به دنبال رشد دراز مدت در بازار تخم مرغ پدید آمده و میزان فروش تخم مرغ را از سال 2008 میلادی تاکنون 22% افزایش داده است.
 
جمعیت جوان از عوامل رشد بازار تخم مرغ
آمار و ارقام صنعت تخم مرغ بریتانیا نشان می دهد که افراد جوان بسیار در رشد این صنعت نقش دارند، چراکه در مقایسه با سال 2008 میلادی افراد زیر 43 سال تا 31% بیشتر تخم مرغ خریداری می کنند.
از سوی دیگر، رشد جمعیت بسیار تأثیرگذار است به ویژه آنکه بسیاری از مهاجرین تخم مرغ را به عنوان منبع اصلی پروتئین می شناسند.
مدیر انجمن تخم مرغ بریتانیا اذعان دارد : آخرین آمار و ارقام حاکی از رشد مصرف در اقشار جوان تر جامعه است که بسیار خوشحال کننده است. این روزها تخم مرغ به عنوان یک منبع غذایی سالم ، خوشمزه ، مغذی و با استفاده های متنوع شناخته می شود و نگرانی های مربوط به کلسترول هم از بین رفته است.
 
مصرف تخم مرغ 
تحقیق و بررسی که اخیراً در میان 1500 مصرف کننده صورت گرفت حاکی از آن بود که 42% مصرف کنندگان معتقدند مصرف 6 تخم مرغ و یا بیشتر در هفته مناسب است در حالیکه در سال 2008 میلادی تنها 19% بر این باور بودند. همچنین تعداد افرادی که معتقدند 3 عدد تخم مرغ در هفته کافیست از 45% به 26% کاهش یافته است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com