عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر واردات نهاده‌های دامی ضعیف است

عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر واردات نهاده‌های دامی ضعیف است
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تامین نهاده‌های دامی که کشور را با چالش مواجه کرده به‌شدت گلایه کرد و گفت: این ضعف عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بحث نظارت بر واردات نهاده‌های دامی بسیار مشهود است.

شهباز حسن‌پور امروز  در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با مجمع نمایندگان استان از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با تامین نهاده‌های دامی که کشور را با چالش مواجه کرده به‌شدت گلایه کرد و افزود: این ضعف عملکرد وزارت جهاد کشاورزی  در بحث نظارت بر واردات نهاده‌های دامی بسیار  مشهود است.

 وی بیان داشت: خوشبختانه در استان کرمان با همکاری بانک رسالت در بخش جوجه‌ریزی و افزایش تولید مرغ اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است که به‌عنوان یک کار مهم و با ارزش باید از تمامی دست اندرکاران این حوزه و استاندار کرمان، بانک رسالت و همچنین سازمان جهاد کشاورزی قدردانی شود.

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در آستانه عید سعید قربان به وضعیت دامداران توجه ویژه و خاصی صورت گیرد و تدابیری اندیشیده شود که دام از سایر استان‌ها و مراکز خارج از منطقه به استان کرمان وارد نشود که دامداران در این زمینه بیشتر ضرر نکنند و با توجه به مشکلات اخیر در مسئله آب و علوفه دامداران باید اقدامات لازم صورت گیرد.

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰۰ نفر سهمیه جذب نیروی امریه برای مجموعه سازمان جهاد کشاورزی از بین فارغ‌التحصیلان این رشته دانشگاهی از بین افراد متخصص و کارآمد باید در نظر گرفته شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com